DR-375-F DR-379-F

DR-377-F: Vespa Ciao

DR-377-F Op deze pagina vind je alle informatie over DR–377–F, een Vespa Ciao P 25. Het is een snorfiets uit 2005. De benzinemotor levert 0,74 kW (1,01 pk). Het kenteken van deze Vespa is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met DR-377-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DR-377-F

Het kenteken van deze Vespa Ciao P 25 (DR377F) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Vespa
Model Ciao
Type P 25
Kenteken DR-377-F, DR–377–F, DR 377 F (gespeld: Dirk Rudolf Drie Zeven Zeven Ferdinand)
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-09-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-10-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de DR377F

31-08-2005 Eerste toelating
19-10-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
15-09-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Vespa Ciao P 25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 47 kg
Massa rijklaar 54 kg
Wielbasis 103 cm
Schadeverleden Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen

Motor
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 0,74 kW (1,01 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 0,74 kW (1,01 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen

Bijwerkdatum DR-377-F

De gegevens van deze Vespa Ciao P 25 met kenteken DR377F (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 18-08-2025.

Wat wil je doen met deze Vespa Ciao P 25?

Schadeverleden van de DR 377 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van DR377F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ciao P 25 (DR377F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DR-377-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DR377F uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DR-377-F, een Vespa Ciao P 25 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-377-RF, een Piaggio C44 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DR–377–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FR-377-F, een Piaggio C25 bromfiets uit 2008.
  2. Verandering op plek 2: DP-377-F, een Peugeot Rapido (stl 50) bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: DS-377-F, een Piaggio Zip Sp bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: DR-277-F, een Puch Maxi-s bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 3: DR-477-F, een Gilera Eco Citta bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: DR-367-F, een Puch P1 40 km/h bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: DR-387-F, een Mobylette - bromfiets uit 1977.
  8. Verandering op plek 5: DR-376-F, een Peugeot Buxy bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: DR-379-F, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1967.
  10. Verandering op plek 6: DR-377-D, een Honda Ad0 9 bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: DR-377-G, een Tomos S25 bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om DR–377–F makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, R en F kun je de volgende woorden maken: daaraf, derf, De Roef, draaf, draf, dreef, Dreef, drijf, droef, druif, Druijf en durf. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 7 en 7 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je DR377F omdraait krijg je F773RD, een Agm R8 bromfiets uit 2013.

Meer kentekens met D, R en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 7 en 7 in DR377F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRF-kentekens.

Meer Vespa Ciao P 25 op voertuig-zoeker.nl

Vespa Ciao P 25 bromfietsen

2.740 Vespa Ciao P 25 bromfietsen
Bekijk Vespa Ciao P 25 bromfietsen.
2.817 Vespa Ciao bromfietsen
Bekijk Vespa Ciao bromfietsen.
11.234 Vespa bromfietsen
Bekijk Vespa bromfietsen.

Vespa Ciao P 25 snorfietsen

2.715 Vespa Ciao P 25 snorfietsen
Bekijk Vespa Ciao P 25 snorfietsen.
2.740 Vespa Ciao snorfietsen
Bekijk Vespa Ciao snorfietsen.
5.956 Vespa snorfietsen
Bekijk Vespa snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Vespa zijn: Vespa -, Vespa Sfera, Vespa 50, Vespa C7 e1 en Vespa Grillo.