Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Vespa |
Model | Pk 50 |
Type | Xl |
Kenteken | D-697-JS, D–697–JS, D 697 JS (gespeld: Dirk Zes Negen Zeven Jan Simon) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | a. tegen framebuis |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Pk 50 Xl opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-06-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-09-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1991 (ruim 34 jaar geleden) |
Tijdlijn van de D697JS |
|
30-06-1991 | Eerste toelating |
28-09-2009 | Eerste tenaamstelling in nederland |
09-06-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Vespa Pk 50 Xl opvragen |
Massa leeg voertuig | 85 kg |
Massa rijklaar | 92 kg |
Wielbasis | 118 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Pk 50 Xl opvragen |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,45 kW (1,97 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Pk 50 Xl opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,45 kW (1,97 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Pk 50 Xl opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Pk 50 Xl opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Pk 50 Xl opvragen |
De gegevens van deze Vespa Pk 50 Xl met kenteken D697JS (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van D697JS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van D-697-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van D697JS uit 1991 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–697–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om D–697–JS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, J en S kun je de volgende woorden maken: deejays, Deejays en oudjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6, 9 en 7 met dat woord te combineren.
Als je D697JS omdraait krijg je SJ796D, een grijze Opel Karl Rocks/viva rocks personenauto uit 2018.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 9 en 7 in D697JS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DÂ 697Â JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: