DBR-30-R DBR-37-R

DBR-31-R: Xinling N/a

DBR-31-R Op deze pagina vind je alle informatie over DBR–31–R, een Xinling N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De elektromotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met DBR-31-R?

infoverkopentools

Specificaties van de DBR-31-R

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Xinling
Model N/a
Kenteken DBR-31-R, DBR–31–R, DBR 31 R (gespeld: Dirk Bernard Rudolf Drie Één Rudolf)
Type XL1500DQT-15
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1189*00
Variant 1:25KM/H
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Xinling N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBR31R

01-06-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
01-06-2015 Eerste toelating
01-06-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
08-11-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
06-05-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Xinling N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 100 kg
Toegestane maximum massa voertuig 250 kg
Wielbasis 138 cm
Technische maximale massa voertuig 250 kg
Schadeverleden Schades van deze Xinling N/a opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Xinling N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 1,50 kW (2,04 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Xinling N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Xinling N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Xinling N/a opvragen

Bijwerkdatum DBR-31-R

De gegevens van deze Xinling N/a met kenteken DBR31R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Xinling N/a?

Schadeverleden van de DBR 31 R

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBR31R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBR31R)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBR-31-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBR31R uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 31-DB-RR, een groene Opel Zafira-a X 1.6 xel personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBR-31-R, een Xinling N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBR–31–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBR-31-R, een Spyder wheelz Spyder rent group nederland bv bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDR-31-R, een Kreidler Florett Rmc bromfiets uit 1979.
  3. Verandering op plek 3: DBP-31-R, een Agm V641 bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBS-31-R, een Sym N/a bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBR-21-R, een Xinling N/a bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBR-41-R, een Xinling N/a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBR-30-R, een Xinling N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBR-33-R, een Xinling N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBR-31-P, een Xinling N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBR-31-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, R en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, R en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 1 in DBR31R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBRR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-06-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBF-28-D: Peugeot Vclic
  2. DBG-27-F: Sym N/a
  3. DBJ-26-G: Sym N/a
  4. DBK-19-D: Berini M58
  5. DBL-79-D: Piaggio Vespa Sprint
  6. DBR-25-R: Xinling N/a
  7. DBR-34-Z: Peugeot Vivacity
  8. DBT-22-L: Znen Zn50qt-e.25
  9. DBV-34-R: Lvtong Golf car
  10. DBV-35-L: Peugeot Tweet
  11. DBV-93-L: Znen Zn50qt-30a
  12. DBV-95-X: Znen Zn50qt-e
  13. DBX-51-D: Sym Symphony St
  14. DBZ-11-N: La souris Vespelini S
  15. DBZ-18-V: Sym Fiddle
  16. DBZ-20-H: Btc Old version
  17. DBZ-34-R: Hanglong N/a
  18. DBZ-39-L: Kymco Vitality
  19. DBZ-97-H: Sym Fiddle Ii
  20. DBZ-97-R: Kymco Vp50
  21. DBZ-97-S: Piaggio N/a
  22. DDB-30-F: Znen Zn50qt-30a
  23. F-183-ZK: Kymco Agility 50
  24. F-392-GD: Sym Xs50qt
  25. F-503-RN: Znen Zn50qt-hs
  26. F-584-KS: Ibrido Van os holding b.v.
  27. F-651-KB: Agm Retro Extra
  28. F-726-JR: Iva Lux50
  29. F-891-ZS: Kymco Agility 16+50
  30. F-934-TP: Peugeot Vclic

Meer Xinling N/a op voertuig-zoeker.nl

Xinling N/a bromfietsen

107 Xinling N/a bromfietsen
Bekijk Xinling N/a bromfietsen.
233 Xinling bromfietsen
Bekijk Xinling bromfietsen.

Xinling N/a snorfietsen

90 Xinling N/a snorfietsen
Bekijk Xinling N/a snorfietsen.
134 Xinling snorfietsen
Bekijk Xinling snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Xinling zijn: Xinling N/a, Xinling Xl50qt-b, Xinling Txd500a, Xinling Xl800w-d en Xinling Txd1500c.