FD-792-H FD-802-H

FD-798-H: Yamaha Cs50m

FD-798-H Op deze pagina vind je alle informatie over FD–798–H, een ééncilinder Yamaha Cs50m. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,29 kW (1,76 pk).

Wat wil je doen met FD-798-H?

infoverkopentools

Specificaties van de FD-798-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Yamaha
Model Cs50m
Kenteken FD-798-H, FD–798–H, FD 798 H (gespeld: Ferdinand Dirk Zeven Negen Acht Hendrik)
Type SA22
Uitvoering XII
Typegoedkeuringsnummer e9*92/61*0079*11
Variant I
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50m opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-08-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-03-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-03-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de FD798H

12-03-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
12-03-2009 Eerste toelating
07-07-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
14-07-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
19-08-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Yamaha Cs50m opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 76 kg
Massa rijklaar 81 kg
Toegestane maximum massa voertuig 250 kg
Wielbasis 121 cm
Technische maximale massa voertuig 250 kg
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50m opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50m opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,29 kW (1,76 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50m opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50m opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50m opvragen

Bijwerkdatum FD-798-H

De gegevens van deze Yamaha Cs50m met kenteken FD798H (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Yamaha Cs50m?

Schadeverleden van de FD 798 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van FD798H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Cs50m (FD798H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FD-798-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FD798H uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 79-FDH-8, een Puch - bromfiets uit 1987.
  2. Sidecode 9: FD-798-H, een Yamaha Cs50m bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FD–798–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DD-798-H, een Gilera Typhoon bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: GD-798-H, een grijze Opel Corsa personenauto uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: FB-798-H, een Solex - bromfiets uit 1967.
  4. Verandering op plek 2: FF-798-H, een Vivi Gt ss bromfiets uit 1973.
  5. Verandering op plek 3: FD-698-H, een Kreidler K54/0m bromfiets uit 1973.
  6. Verandering op plek 3: FD-898-H, een Beta Eycon bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: FD-788-H, een Yamaha Aerox bromfiets uit 1998.
  8. Verandering op plek 5: FD-796-H, een Yamaha Neo S bromfiets uit 1997.
  9. Verandering op plek 6: FD-798-G, een Tgb Bf1 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: FD-798-J, een Solo - bromfiets uit 1973.

Achterstevoren

Als je FD798H omdraait krijg je H897DF, een blauwe Opel Ampera-e personenauto uit 2019.

Meer kentekens met F, D en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 9 en 8 in FD798H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

12-03-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-047-DB: Kymco Agility 50
  2. D-118-DD: Yamaha Yn50m
  3. D-133-DB: Tomos A3
  4. D-164-BV: Evt Evt-168
  5. D-178-BX: Piaggio C25
  6. D-231-DD: Piaggio C38
  7. D-275-DB: Piaggio C38
  8. D-346-DB: Beta Bs4
  9. D-399-DB: Zhenhua Zh-b50
  10. D-402-HL: Yamaha Xf50
  11. D-491-DD: Yamaha Yn50f
  12. D-545-DB: Tomos A3
  13. D-599-DD: Piaggio C25
  14. D-694-DB: Kymco Grand dink 50
  15. D-761-BT: Peugeot Fb50qt-6a
  16. D-801-BV: Orion Rx50
  17. D-824-DB: Tomos A3
  18. D-834-BR: Sym Av05w
  19. D-866-DB: Tomos A3
  20. D-900-DB: Sym Hu05w
  21. D-907-DB: Sym Aw05w
  22. F-048-KL: Honda Nps50
  23. FS-075-Z: Sym Aw05w
  24. FT-610-T: Zhongneng Zn50qt-e.25
  25. FX-333-P: Yamaha Sa14
  26. FX-769-D: Sym Aw05w
  27. FZ-197-Z: Piaggio C25
  28. FZ-362-J: Sym Hu05w
  29. FZ-776-T: Modena Dls2
  30. FZ-985-J: Sym Hu05w

Meer Yamaha Cs50m op voertuig-zoeker.nl

Yamaha Cs50m bromfietsen

1.486 Yamaha Cs50m bromfietsen
Bekijk Yamaha Cs50m bromfietsen.
39.729 Yamaha bromfietsen
Bekijk Yamaha bromfietsen.

Yamaha Cs50m snorfietsen

1.294 Yamaha Cs50m snorfietsen
Bekijk Yamaha Cs50m snorfietsen.
6.336 Yamaha snorfietsen
Bekijk Yamaha snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Yamaha zijn: Yamaha Sa14, Yamaha Aerox, Yamaha Yn50fu, Yamaha Sa19 en Yamaha Yn50f.