57-DHT-2 64-DHT-2

60-DHT-2: Yamaha Cs50z

60-DHT-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 60–DHT–2, een ééncilinder Yamaha Cs50z. Het is een brommer/scooter uit 2005. De benzinemotor levert 2,12 kW (2,88 pk). Het kenteken van deze Yamaha is vervallen.

Wat wil je doen met 60-DHT-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 60-DHT-2

Het kenteken van deze Yamaha Cs50z (60DHT2) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Yamaha
Model Cs50z
Kenteken 60-DHT-2, 60–DHT–2, 60 DHT 2 (gespeld: Zes Nul Dirk Hendrik Theodoor Twee)
Type SA22
Uitvoering XVI
Typegoedkeuringsnummer e9*92/61*0079*11
Variant I
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50z opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-08-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 60DHT2

02-11-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
02-11-2005 Eerste toelating
24-08-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Yamaha Cs50z opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 79 kg
Massa rijklaar 84 kg
Toegestane maximum massa voertuig 250 kg
Wielbasis 121 cm
Technische maximale massa voertuig 250 kg
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50z opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50z opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,12 kW (2,88 pk)
Geluidsniveau stationair 85 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50z opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50z opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Yamaha Cs50z opvragen

Bijwerkdatum 60-DHT-2

De gegevens van deze Yamaha Cs50z met kenteken 60DHT2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 10-02-2025.

Wat wil je doen met deze Yamaha Cs50z?

Schadeverleden van de 60 DHT 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 60DHT2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Cs50z (60DHT2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 60-DHT-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 60DHT2 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 60-DHT-2, een Yamaha Cs50z bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DH-602-T, een Yamaha Yh50 bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-602-HT, een Kymco Like bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 60–DHT–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 50-DHT-2, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 70-DHT-2, een Piaggio C25 bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 62-DHT-2, een Yamaha Cs50 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: 60-BHT-2, een Man Tgs bedrijfsauto uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: 60-GHT-2, een zwarte Honda Civic 4dr hybrid personenauto uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: 60-DGT-2, een Yamaha Sh 50 bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 60-DJT-2, een Microcar Mc1 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 60-DHS-2, een Velosolex S3800 bromfiets uit 1977.
  9. Verandering op plek 5: 60-DHV-2, een Piaggio C44 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 60-DHT-4, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.

Achterstevoren

Als je 60DHT2 omdraait krijg je 2THD06, een bruine Renault Captur personenauto uit 2014.

Meer kentekens met D, H en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 0 en 2 in 60DHT2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHT-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-11-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 12-DJL-4: Yamaha Sa19
  2. 13-DHX-2: Tomos A3
  3. 15-DHX-2: Tomos A3
  4. 16-DJG-8: Yamaha Sa21
  5. 18-DJL-4: Kymco Sc10as
  6. 18-DJS-1: Cpi Jr
  7. 19-DJG-7: Tomos A3
  8. 27-DJG-7: Tomos A3
  9. 31-DJG-7: Tomos Flexer
  10. 36-DHF-5: Tomos A3
  11. 39-DGK-4: Peugeot Vivacity
  12. 45-DFS-3: Baotian Bt49qt-7
  13. 47-DJG-7: Microcar Mc2
  14. 49-DJB-6: Tomos A3
  15. 53-DJL-4: Piaggio C38
  16. 59-DJL-4: Piaggio C45
  17. 61-DHB-2: Tomos A3
  18. 64-DGK-3: Tomos A3
  19. 64-DHB-3: Yamaha Sa14
  20. 66-DJB-4: Aixam Aixam
  21. 66-DJS-6: Peugeot Ludix
  22. 81-DHT-1: Peugeot Ludix
  23. 86-DDZ-3: Piaggio C44
  24. 86-DHT-1: Peugeot Ludix
  25. 88-DJG-7: Peugeot Ludix
  26. 90-DGB-4: Peugeot Ludix
  27. 97-DJG-7: Saxonette 529
  28. 97-DJG-8: Tomos A3
  29. 98-DJS-6: Yamaha Sa14

Meer Yamaha Cs50z op voertuig-zoeker.nl

Yamaha Cs50z bromfietsen

925 Yamaha Cs50z bromfietsen
Bekijk Yamaha Cs50z bromfietsen.
39.730 Yamaha bromfietsen
Bekijk Yamaha bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Yamaha zijn: Yamaha Sa14, Yamaha Aerox, Yamaha Yn50fu, Yamaha Sa19 en Yamaha Yn50f.