Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Yamaha |
Model | Neo |
Type | S |
Kenteken | DFP-22-T, DFP–22–T, DFP 22 T (gespeld: Dirk Ferdinand Pieter Twee Twee Theodoor) |
Type | 5AD |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | l. balhoofd |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Yamaha Neo S opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 07-06-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-12-2015 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1998 (ruim 27 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DFP22T |
|
30-06-1998 | Eerste toelating |
19-12-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-10-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
07-06-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Yamaha Neo S opvragen |
Massa leeg voertuig | 87 kg |
Massa rijklaar | 92 kg |
Wielbasis | 127 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Yamaha Neo S opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 3,10 kW (4,22 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,03 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Yamaha Neo S opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 3,10 kW (4,22 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Yamaha Neo S opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Yamaha Neo S opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Yamaha Neo S opvragen |
De gegevens van deze Yamaha Neo S met kenteken DFP22T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFP22T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DFP-22-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DFP22T uit 1998 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFP–22–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DFP–22–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, F, P en T kun je doofpot maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 2 met doofpot te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, P en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in DFP22T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFPT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DFPÂ 22Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: