Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Zundapp |
Model | 529-05 |
Kenteken | DN-978-K, DN–978–K, DN 978 K (gespeld: Dirk Nico Negen Zeven Acht Karel) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | t.p.v. balhoofd |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp 529-05 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 11-10-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-12-1987 (bijna 38 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DN978K |
|
31-12-1987 | Eerste toelating |
11-10-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
11-10-2006 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-05-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
17-05-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
22-07-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Zundapp 529-05 opvragen |
Massa leeg voertuig | 84 kg |
Massa rijklaar | 91 kg |
Wielbasis | 123 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp 529-05 opvragen |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp 529-05 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,30 kW (1,77 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp 529-05 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp 529-05 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp 529-05 opvragen |
De gegevens van deze Zundapp 529-05 met kenteken DN978K (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van DN978K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DN-978-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DN978K uit 1987 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DN–978–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DN–978–K makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N en K kun je de volgende woorden maken: Adank, Daniek, dank, Deenik, de Enk, De Enk, denk, dénk, denke, Deunk, Dieneke, Dineke, dinky, donk, Donk, donkey, Duenk, dunk, Odink en Udink. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9, 7 en 8 met dat woord te combineren.
Als je DN978K omdraait krijg je K879ND, een zwarte Daimlerchrysler ag Cls 350 personenauto uit 2006.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 7 en 8 in DN978K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DNÂ 978Â K, gebruik dan onderstaande zoekbox: