Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Zundapp |
Model | Cs50 |
Kenteken | D-947-FF, D–947–FF, D 947 FF (gespeld: Dirk Negen Vier Zeven Ferdinand Ferdinand) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | balhoofd r. |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp Cs50 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-05-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-05-2009 (ruim 16 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-01-1980 (bijna 46 jaar geleden) |
Tijdlijn van de D947FF |
|
30-01-1980 | Eerste toelating |
06-05-2009 | Eerste tenaamstelling in nederland |
20-05-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Zundapp Cs50 opvragen |
Massa leeg voertuig | 79 kg |
Massa rijklaar | 86 kg |
Wielbasis | 121 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp Cs50 opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 2,00 kW (2,72 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp Cs50 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 2,00 kW (2,72 pk) |
Geluidsniveau stationair | 61 dB(A) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 40 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp Cs50 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp Cs50 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Zundapp Cs50 opvragen |
De gegevens van deze Zundapp Cs50 met kenteken D947FF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1980? Of wil je de gedetailleerde waarde van D947FF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van D-947-FF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van D947FF uit 1980 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–947–FF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om D–947–FF makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, F en F kun je de volgende woorden maken: Doff, doffe en duffe. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9, 4 en 7 met dat woord te combineren.
Als je D947FF omdraait krijg je FF749D, een Piaggio Si Mix 45 km/h bromfiets uit 2005.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 4 en 7 in D947FF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFF-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DÂ 947Â FF, gebruik dan onderstaande zoekbox: