BE-74-00 BE-74-03

BE-74-01: G.m.c. Pd4103

BE-74-01© Ruud Onos Op deze pagina vind je alle informatie over BE–74–01, een 12.0-liter zescilinder G.m.c. Pd4103 oldtimer. Het is een klassieker autobus uit 1952. De dieselmotor levert 140 kW (190 pk). De APK van deze Pd4103 vervalt op 15-09-2025 (over 7 dagen).

Dit is een geimporteerde klassieker autobus. Op 13-07-2012 (ruim 13 jaar geleden) is de G.m.c. Pd4103 met kenteken BE 74 01 naar Nederland gekomen en was toen 60 jaar, 4 maanden en 14 dagen oud.

Wat wil je doen met BE-74-01?

infoverkopentools5 foto's

Specificaties van de BE-74-01

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer bus (klassieker autobus)
Merk G.m.c.
Model Pd4103
Kenteken BE-74-01, BE–74–01, BE 74 01 (gespeld: Bernard Eduard Zeven Vier Nul Één)
Europese voertuigcategorie M3
Plaats chassisnummer l. balk v. vooras
Bijzonderheden Kentekenplaat model 18.2. toegestaan.
Ingericht voor het vervoer van ten hoogste 26 personen buiten de bestuurder.
Schadeverleden Schades van deze G.m.c. Pd4103 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-07-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-07-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-02-1952 (bijna 74 jaar geleden)
Vervaldatum APK 15-09-2025 (over 7 dagen)
Vervaldatum tachograaf 28-02-2025 (ruim 6 maanden geleden)

Tijdlijn van de BE7401

28-02-1952 Eerste toelating
13-07-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
13-07-2012 Huidige aanvang tenaamstelling
09-03-2022 Vorige vervaldatum apk
02-03-2023 Vorige vervaldatum tachograaf
15-09-2023 Vorige vervaldatum apk
15-09-2024 Vorige vervaldatum apk
28-02-2025 Huidige vervaldatum tachograaf
15-09-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze G.m.c. Pd4103 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 4410 kg
Massa leeg voertuig 9190 kg
Massa rijklaar 9290 kg
Toegestane maximum massa voertuig 13.600 kg
Wielbasis 629 cm
Lengte voertuig 1060 cm
Breedte voertuig 245 cm
Technische maximale massa voertuig 13.600 kg
Schadeverleden Schades van deze G.m.c. Pd4103 opvragen

Motor
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 12.000 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze G.m.c. Pd4103 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Diesel
Vermogen 140 kW (190 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 27
Aantal wielen 4
Schadeverleden Schades van deze G.m.c. Pd4103 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze G.m.c. Pd4103 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) CQ
Type carrosserie (omschrijving) Enkeldeks (klasse III)
Schadeverleden Schades van deze G.m.c. Pd4103 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze G.m.c. Pd4103 opvragen

APK-gebreken van de BE7401

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

30-08-2023 13:49 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm

Schades bekijken van deze G.m.c. Pd4103.

Bijwerkdatum BE-74-01

De gegevens van deze G.m.c. Pd4103 met kenteken BE7401 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

5 foto's van BE7401

3 foto's van Ruud Onos:

2 foto's van timvanessen:

GMC PD4103
Date of first registration: 28-02-1952.

GMC PD4103
Date of first registration: 28-02-1952.

Wat wil je doen met deze G.m.c. Pd4103?

Liever je G.m.c. Pd4103 verkopen?

Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je klassieker autobus veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker autobus

Schadeverleden van de BE 74 01

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer bus uit 1952? Of wil je de gedetailleerde waarde van BE7401 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Pd4103 (BE7401)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van BE-74-01. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bussen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bussen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken BE–74–01 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: AE-74-01, een witte Mercedes-benz 200 oldtimer personenauto uit 1966.
  2. Verandering op plek 1: DE-74-01, een blauwe Trabant 601 oldtimer personenauto uit 1969.
  3. Verandering op plek 3: BE-64-01, een Volkswagen Vw Pickup 263 oldtimer bedrijfsauto uit 1963.
  4. Verandering op plek 3: BE-84-01, een Citroen Azua oldtimer bedrijfsauto uit 1963.
  5. Verandering op plek 4: BE-73-01, een Ford F100 oldtimer bedrijfsauto uit 1956.
  6. Verandering op plek 4: BE-75-01, een Mercedes-benz Unimog 404 oldtimer bedrijfsauto uit 1968.
  7. Verandering op plek 5: BE-74-11, een Dodge W200 oldtimer bedrijfsauto uit 1977.
  8. Verandering op plek 6: BE-74-00, een Ford Fk 1250 oldtimer bedrijfsauto uit 1959.
  9. Verandering op plek 6: BE-74-02, een Citroen Ak oldtimer bedrijfsauto uit 1977.

Achterstevoren

Als je BE7401 omdraait krijg je 1047EB, een Mercedes-benz L508 Dg oldtimer bedrijfsauto uit 1975.

Meer kentekens met B en E

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met B en E als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 4, 0 en 1 in BE7401 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle BE-kentekens.

Meer G.m.c. Pd4103 op voertuig-zoeker.nl

G.m.c. Pd4103 bussen

één G.m.c. Pd4103 autobus
Bekijk G.m.c. Pd4103 autobus.
twaalf G.m.c. bussen
Bekijk G.m.c. bussen.

De meest verkochte klassieker autobus-modellen van G.m.c. zijn: G.m.c. Blue bird, G.m.c. Minibus, G.m.c. Pd 415i, G.m.c. Pd4103 en G.m.c. Pd4501.