Voertuigsoort | Bus (autobus) |
Merk | Man |
Model | A51 |
Kenteken | BN-PN-40, BN–PN–40, BN PN 40 (gespeld: Bernard Nico Pieter Nico Vier Nul) |
Europese voertuigcategorie | M3 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 030 cm v. vooras |
Bijzonderheden |
Ingericht voor het vervoer van ten hoogste 50 personen buiten de bestuurder. |
Schadeverleden | Schades van deze Man A51 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-12-2024 (bijna 9 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 26-03-2003 (ruim 22 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 26-03-2003 (ruim 22 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 22-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Vervaldatum tachograaf | 24-06-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Tijdlijn van de BNPN40 |
|
26-03-2003 | Eerste tenaamstelling in nederland |
26-03-2003 | Eerste toelating |
04-01-2007 | Vorige aanvang tenaamstelling |
21-05-2021 | Vorige vervaldatum tachograaf |
22-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
22-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
24-06-2023 | Huidige vervaldatum tachograaf |
22-06-2024 | Huidige vervaldatum apk |
20-12-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Man A51 opvragen |
Laadvermogen | 5370 kg |
Massa leeg voertuig | 13.230 kg |
Massa rijklaar | 13.330 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 18.600 kg |
Wielbasis | 583 cm |
Lengte voertuig | 1183 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand voorzijde voertuig tot hart koppeling | 1180 cm |
Technische maximale massa voertuig | 18.600 kg |
Maximum massa samenstelling | 22.100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Man A51 opvragen |
Aantal cilinders | 6 |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Man A51 opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 3 |
Vermogen | 301 kW (409 pk) |
Uitlaatemissieniveau | EURO 3 |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal wielen | 4 |
Afwijkende maximumsnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Man A51 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Man A51 opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 3500 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 3500 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Man A51 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Man A51 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
13-05-2019 15:20 | Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
13-05-2019 15:20 | Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
13-05-2019 15:20 | Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse |
22-06-2021 14:03 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
22-06-2021 14:03 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
17-06-2022 11:43 | Fusee(kogel) te veel speling |
17-06-2022 11:43 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
17-06-2022 11:43 | Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
17-06-2022 11:43 | Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse |
17-06-2022 11:43 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
31-05-2023 14:37 | Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
31-05-2023 14:37 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
31-05-2023 14:37 | Bestuurderszitplaats of -rugleuning ondeugdelijk bevestigd |
31-05-2023 14:37 | Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Schades bekijken van deze Man A51.
De gegevens van deze Man A51 met kenteken BNPN40 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je autobus veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bus uit 2003? Of wil je de gedetailleerde waarde van BNPN40 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van BN-PN-40. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bussen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bussen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van BNPN40 uit 2003 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken BN–PN–40 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om BN–PN–40 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters B, N, P en N kun je de volgende woorden maken: beenpijn en benepen. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 0 met dat woord te combineren.
Als je BNPN40 omdraait krijg je 04NPNB, een grijze Toyota Avensis personenauto uit 2004.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met B, N, P en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in BNPN40 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle BNPN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan BNÂ PNÂ 40, gebruik dan onderstaande zoekbox: