Voertuigsoort | Land- of bosb aanhw of getr uitr stuk (tractor-aanhanger) |
Merk | Buca |
Model | Bca327 |
Kenteken | LRL-15-N, LRL–15–N, LRL 15 N (gespeld: Lodewijk Rudolf Lodewijk Één Vijf Nico) |
Europese voertuigcategorie | R4 |
Schadeverleden | Schades van deze Buca Bca327 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 08-01-1998 (bijna 28 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 08-01-1998 (bijna 28 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 20-06-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Tijdlijn van de LRL15N |
|
08-01-1998 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-01-1998 | Eerste toelating |
20-06-2023 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
22-06-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
27-02-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Buca Bca327 opvragen |
Massa rijklaar | 5900 kg |
Wielbasis | 590 cm |
Lengte voertuig | 1035 cm |
Breedte voertuig | 252 cm |
Technische maximale massa voertuig | 27.000 kg |
Hoogte voertuig | 300 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Buca Bca327 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 40 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Buca Bca327 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Buca Bca327 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Buca Bca327 opvragen |
De gegevens van deze Buca Bca327 met kenteken LRL15N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze land- of bosb aanhw of getr uitr stuk uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van LRL15N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van LRL-15-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens voor land- of bosbouw, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens voor land- of bosbouw staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van LRL15N uit 1998 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken LRL–15–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om LRL–15–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters L, R, L en N kun je de volgende woorden maken: leerlijn en leerlooien. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 5 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met L, R, L en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in LRL15N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle LRLN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan LRLÂ 15Â N, gebruik dan onderstaande zoekbox: