Voertuigsoort | Land- of bosb aanhw of getr uitr stuk (tractor-aanhanger) |
Merk | Daf |
Model | Avw 8-16 |
Kenteken | WP-37-54, WP–37–54, WP 37 54 (gespeld: Willem Pieter Drie Zeven Vijf Vier) |
Europese voertuigcategorie | R3 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Daf Avw 8-16 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-12-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-10-1969 (bijna 56 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 27-10-1969 (bijna 56 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 10-12-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WP3754 |
|
27-10-1969 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-10-1969 | Eerste toelating |
03-09-2003 | Vorige aanvang tenaamstelling |
10-12-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
10-12-2021 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Daf Avw 8-16 opvragen |
Laadvermogen | 11.574 kg |
Massa leeg voertuig | 4426 kg |
Massa rijklaar | 4426 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 16.000 kg |
Wielbasis | 559 cm |
Lengte voertuig | 1060 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 982 cm |
Technische maximale massa voertuig | 16.000 kg |
Hoogte voertuig | 127 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Daf Avw 8-16 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 40 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Daf Avw 8-16 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Daf Avw 8-16 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Daf Avw 8-16 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Daf Avw 8-16 opvragen |
De gegevens van deze Daf Avw 8-16 met kenteken WP3754 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 18-01-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze land- of bosb aanhw of getr uitr stuk uit 1969? Of wil je de gedetailleerde waarde van WP3754 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WP-37-54. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens voor land- of bosbouw, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens voor land- of bosbouw staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WP3754 uit 1969 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WP–37–54 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WP–37–54 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en P kun je de volgende woorden maken: wap, WAP, wep, wiep, Wiep, wip en WPO. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 7, 5 en 4 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 7, 5 en 4 in WP3754 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WPÂ 37Â 54, gebruik dan onderstaande zoekbox: