Voertuigsoort | Land- of bosb aanhw of getr uitr stuk (tractor-aanhanger) |
Inrichting | Aanhangw. met stijve dissel |
Merk | Mchale |
Model | Fusion |
Type | 4 plus |
Kenteken | LRL-33-K, LRL–33–K, LRL 33 K (gespeld: Lodewijk Rudolf Lodewijk Drie Drie Karel) |
Type | S2UN7UF3 |
Uitvoering | P |
Typegoedkeuringsnummer | e6*167/2013*00015*04 |
Variant | ATA567 |
Europese voertuigcategorie | S2 |
Schadeverleden | Schades van deze Mchale Fusion 4 plus opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-09-2024 (bijna 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-09-2024 (bijna 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-09-2024 (bijna 1 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 12-06-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Tijdlijn van de LRL33K |
|
12-06-2023 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
17-09-2024 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-09-2024 | Eerste toelating |
17-09-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Mchale Fusion 4 plus opvragen |
Massa rijklaar | 5210 kg |
Wielbasis | 408 cm |
Lengte voertuig | 606 cm |
Breedte voertuig | 297 cm |
Technische maximale massa voertuig | 5670 kg |
Hoogte voertuig | 301 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Mchale Fusion 4 plus opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 40 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Mchale Fusion 4 plus opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Mchale Fusion 4 plus opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 1800 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 1800 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mchale Fusion 4 plus opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Mchale Fusion 4 plus opvragen |
De gegevens van deze Mchale Fusion 4 plus met kenteken LRL33K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze land- of bosb aanhw of getr uitr stuk uit 2024? Of wil je de gedetailleerde waarde van LRL33K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van LRL-33-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens voor land- of bosbouw, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens voor land- of bosbouw staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van LRL33K uit 2024 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken LRL–33–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met L, R, L en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in LRL33K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle LRLK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan LRLÂ 33Â K, gebruik dan onderstaande zoekbox: