Voertuigsoort | Land- of bosbouwtrekker (tractor) |
Merk | Deutz-fahr |
Model | 125c rvshift |
Kenteken | T-70-GDR, T–70–GDR, T 70 GDR (gespeld: Theodoor Zeven Nul Gerard Dirk Rudolf) |
Type | 16SC |
Uitvoering | DWS |
Typegoedkeuringsnummer | e1*167/2013*00399*02 |
Variant | 125T1 |
Europese voertuigcategorie | T1 |
Schadeverleden | Schades van deze Deutz-fahr 125c rvshift opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 11-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 11-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 11-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 08-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de T70GDR |
|
08-04-2024 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
11-04-2024 | Eerste tenaamstelling in nederland |
11-04-2024 | Eerste toelating |
11-04-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Deutz-fahr 125c rvshift opvragen |
Wielbasis | 251 cm |
Technische maximale massa voertuig | 8500 kg |
Lengte voertuig (minimum) | 442 cm |
Lengte voertuig (maximum) | 454 cm |
Hoogte voertuig (minimum) | 279 cm |
Hoogte voertuig (maximum) | 286 cm |
Massa bedrijfsklaar (minimaal) | 5215 kg |
Massa bedrijfsklaar (maximaal) | 5900 kg |
Breedte voertuig (minimum) | 207 cm |
Breedte voertuig (maximum) | 242 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Deutz-fahr 125c rvshift opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 3850 cc |
Schadeverleden | Schades van deze Deutz-fahr 125c rvshift opvragen |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Geluidsniveau stationair | 80 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 79 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2200 t/min |
Milieuklasse EG goedkeuring (zwaar) | 1322/2014 |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Opgegeven maximum snelheid | 40 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Deutz-fahr 125c rvshift opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Deutz-fahr 125c rvshift opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Deutz-fahr 125c rvshift opvragen |
De gegevens van deze Deutz-fahr 125c rvshift met kenteken T70GDR (uit sidecode 12) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze land- of bosbouwtrekker uit 2024? Of wil je de gedetailleerde waarde van T70GDR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van T-70-GDR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere land- of bosbouwtrekkers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste land- of bosbouwtrekkers staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van T70GDR uit 2024 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken T–70–GDR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om T–70–GDR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters T, G, D en R kun je tegader maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 0 met tegader te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met T, G, D en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 0 in T70GDR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle TGDR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan TÂ 70Â GDR, gebruik dan onderstaande zoekbox: