Voertuigsoort | Land- of bosbouwtrekker (tractor) |
Merk | Lindner |
Model | Lintrac 100 |
Kenteken | T-47-DST, T–47–DST, T 47 DST (gespeld: Theodoor Vier Zeven Dirk Simon Theodoor) |
Type | 2090 |
Uitvoering | 72AK110 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*167/2013*00386*01 |
Variant | CF8 |
Europese voertuigcategorie | T1 |
Schadeverleden | Schades van deze Lindner Lintrac 100 opvragen |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 03-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de T47DST |
|
03-05-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Lindner Lintrac 100 opvragen |
Wielbasis | 238 cm |
Technische maximale massa voertuig | 7200 kg |
Lengte voertuig (minimum) | 393 cm |
Lengte voertuig (maximum) | 421 cm |
Hoogte voertuig (minimum) | 230 cm |
Hoogte voertuig (maximum) | 270 cm |
Massa bedrijfsklaar (minimaal) | 4300 kg |
Massa bedrijfsklaar (maximaal) | 4900 kg |
Breedte voertuig (minimum) | 166 cm |
Breedte voertuig (maximum) | 246 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Lindner Lintrac 100 opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 3621 cc |
Schadeverleden | Schades van deze Lindner Lintrac 100 opvragen |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Lindner Lintrac 100 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Lindner Lintrac 100 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Lindner Lintrac 100 opvragen |
De gegevens van deze Lindner Lintrac 100 met kenteken T47DST (uit sidecode 12) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze land- of bosbouwtrekker? Of wil je de gedetailleerde waarde van T47DST weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van T-47-DST. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere land- of bosbouwtrekkers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste land- of bosbouwtrekkers staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van T47DST ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken T–47–DST één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om T–47–DST makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters T, D, S en T kun je de volgende woorden maken: uitdost en uitdoste. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met T, D, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 7 in T47DST vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle TDST-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan TÂ 47Â DST, gebruik dan onderstaande zoekbox: