13-WK-PR 15-WK-PR

14-WK-PR: Atec N/a

14-WK-PR Op deze pagina vind je alle informatie over 14–WK–PR, een Atec N/a. Het is een open wagen uit 2014.

Wat wil je doen met 14-WK-PR?

infoverkopentools

Specificaties van de 14-WK-PR

Algemeen
Voertuigsoort Middenasaanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Open wagen
Merk Atec
Model N/a
Kenteken 14-WK-PR, 14–WK–PR, 14 WK PR (gespeld: Één Vier Willem Karel Pieter Rudolf)
Type O2-1
Uitvoering 130V
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0745*00
Variant BW
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Atec N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-04-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-03-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-03-2014 (ruim 11 jaar geleden)

Tijdlijn van de 14WKPR

10-03-2014 Eerste tenaamstelling in nederland
10-03-2014 Eerste toelating
03-04-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Atec N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 980 kg
Massa leeg voertuig 320 kg
Toegestane maximum massa voertuig 1300 kg
Wielbasis 269 cm
Breedte voertuig 180 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 396 cm
Technische maximale massa voertuig 1300 kg
Schadeverleden Schades van deze Atec N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Atec N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Atec N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Schadeverleden Schades van deze Atec N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 100 kg
Schadeverleden Schades van deze Atec N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Atec N/a opvragen

Bijwerkdatum 14-WK-PR

De gegevens van deze Atec N/a met kenteken 14WKPR (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Atec N/a?

Schadeverleden van de 14 WK PR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van 14WKPR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (14WKPR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 14-WK-PR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 14WKPR uit 2014 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: WK-14-PR, een Van berne Pb2 aanhangwagen uit 1993.
  2. Sidecode 6: 14-WK-PR, een Atec N/a middenasaanhangwagen uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 14–WK–PR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 04-WK-PR, een Tower light Vt1 middenasaanhangwagen uit 2013.
  2. Verandering op plek 1: 24-WK-PR, een Hapert Al.... middenasaanhangwagen uit 2013.
  3. Verandering op plek 2: 13-WK-PR, een Fendt caravan Bianco 465 middenasaanhangwagen uit 2013.
  4. Verandering op plek 2: 15-WK-PR, een Orbons Go 3,5-3m middenasaanhangwagen uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: 14-TK-PR, een blauwe Volvo V70 personenauto uit 2006.
  6. Verandering op plek 3: 14-ZK-PR, een grijze Mazda 6 personenauto uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: 14-WJ-PR, een Eriba Hn 495 aanhangwagen uit 2013.
  8. Verandering op plek 4: 14-WL-PR, een Hobby 440 Sf middenasaanhangwagen uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: 14-WK-NR, een Groenewegen Dre-10-10 middenasaanhangwagen uit 2013.
  10. Verandering op plek 5: 14-WK-RR, een Hobby 540 Ufe premium middenasaanhangwagen uit 2014.
  11. Verandering op plek 6: 14-WK-PP, een Atec N/a middenasaanhangwagen uit 2014.
  12. Verandering op plek 6: 14-WK-PS, een Fendt caravan Bianco 465 middenasaanhangwagen uit 2014.

Meer kentekens met W, K, P en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, K, P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 4 in 14WKPR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WKPR-kentekens.

29 willekeurige middenasaanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

10-03-2014 (ruim 11 jaar geleden):
  1. 05-WK-TF: Hapert Al....
  2. 05-WK-TS: Hapert Al....
  3. 06-WK-TF: Hapert Al....
  4. 07-WK-BP: Saris B1300
  5. 12-WK-TJ: Hobby 455 Uf
  6. 13-WK-TR: Ifor williams Bv
  7. 15-WK-NV: Henra Ptn13
  8. 18-WK-JV: Hapert Al....
  9. 20-WK-TR: Hms Variant 130
  10. 22-WK-TK: Anssems Bsx 2500-251x130
  11. 22-WK-TT: Moeslein Tht 11 Schwebheim
  12. 27-WK-FH: Kalf N/a
  13. 27-WK-TS: Sallas St
  14. 28-WK-TK: Bockmann Pha-p-v-305165/240
  15. 43-WK-SK: Eduard P4
  16. 54-WNV-3: Hobby 540 Kmfe
  17. 61-WN-ZT: Hobby 495 Ul
  18. 72-WK-RL: Hapert Al....
  19. 73-WJ-TT: Hulco Terrax-2
  20. 87-WK-TJ: Hapert Al....
  21. 87-WK-TR: Hapert E....
  22. 90-WK-TR: Hapert E....
  23. 91-WK-TL: Eduard P4
  24. 91-WK-TR: Hapert Al....
  25. 91-WK-TS: Kuiper Vv
  26. 92-WK-TR: Hapert R....
  27. 92-WK-TT: Pacton trailers Mxd.220
  28. 94-WK-JX: Anssems Msx 3000-405x200
  29. 97-WK-SX: Henra Pl35fs/sl

Meer Atec N/a op voertuig-zoeker.nl

Atec N/a middenasaanhangwagens

2.596 Atec N/a middenasaanhangwagens
Bekijk Atec N/a middenasaanhangwagens.
3.645 Atec middenasaanhangwagens
Bekijk Atec middenasaanhangwagens.

Atec N/a open wagens

123 Atec N/a open wagens
Bekijk Atec N/a open wagens.
6.678 Atec open wagens
Bekijk Atec open wagens.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Atec zijn: Atec N/a, Atec At, Atec C2, Atec Platform trailer en Atec Atec.