Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Atec |
Model | N/a |
Kenteken | 30-WK-RP, 30–WK–RP, 30 WK RP (gespeld: Drie Nul Willem Karel Rudolf Pieter) |
Type | O2-2 |
Uitvoering | 270V |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0746*00 |
Variant | P0 |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 24-11-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-02-2014 (bijna 12 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 01-02-2014 (bijna 12 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 30WKRP |
|
01-02-2014 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-02-2014 | Eerste toelating |
24-11-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Atec N/a opvragen |
Laadvermogen | 2040 kg |
Massa leeg voertuig | 660 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2700 kg |
Wielbasis | 372 cm |
Breedte voertuig | 214 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 538 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2700 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 150 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
De gegevens van deze Atec N/a met kenteken 30WKRP (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van 30WKRP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 30-WK-RP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 30WKRP uit 2014 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 30–WK–RP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 30–WK–RP makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, K, R en P kun je wekroep maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 0 met wekroep te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, K, R en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in 30WKRP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WKRP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 30Â WKÂ RP, gebruik dan onderstaande zoekbox: