Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Merk | Atec |
Model | N/a |
Kenteken | 37-WR-ST, 37–WR–ST, 37 WR ST (gespeld: Drie Zeven Willem Rudolf Simon Theodoor) |
Type | O2-2 |
Uitvoering | 200V |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0746*04 |
Variant | ABW |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-10-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 04-10-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 04-10-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 37WRST |
|
04-10-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-10-2017 | Eerste toelating |
04-10-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Atec N/a opvragen |
Laadvermogen | 1540 kg |
Massa leeg voertuig | 460 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 342 cm |
Breedte voertuig | 180 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 456 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Hoogte voertuig | 143 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 130 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Atec N/a opvragen |
De gegevens van deze Atec N/a met kenteken 37WRST (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van 37WRST weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 37-WR-ST. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 37WRST uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 37–WR–ST één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 37–WR–ST makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, S en T kun je de volgende woorden maken: waarst, weersite, Weerst, weersta, werst en worst. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in 37WRST vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRST-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 37Â WRÂ ST, gebruik dan onderstaande zoekbox: