Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Merk | Atlas copco |
Model | Hilight h7+ |
Kenteken | 50-WNJ-1, 50–WNJ–1, 50 WNJ 1 (gespeld: Vijf Nul Willem Nico Jan Één) |
Type | GEEO21E |
Uitvoering | A |
Typegoedkeuringsnummer | e9*2007/46*3087*07 |
Variant | H6 HFF2 |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Schadeverleden | Schades van deze Atlas copco Hilight h7+ opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 16-12-2024 (bijna 9 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-11-2024 (bijna 10 maanden geleden) |
Datum eerste toelating | 25-11-2024 (bijna 10 maanden geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 22-11-2024 (bijna 10 maanden geleden) |
Tijdlijn van de 50WNJ1 |
|
22-11-2024 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
25-11-2024 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-11-2024 | Eerste toelating |
25-11-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
16-12-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Atlas copco Hilight h7+ opvragen |
Laadvermogen | 376 kg |
Massa leeg voertuig | 924 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1300 kg |
Wielbasis | 221 cm |
Lengte voertuig | 311 cm |
Breedte voertuig | 129 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 302 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1300 kg |
Hoogte voertuig | 256 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Atlas copco Hilight h7+ opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 120 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Atlas copco Hilight h7+ opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Atlas copco Hilight h7+ opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze Atlas copco Hilight h7+ opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atlas copco Hilight h7+ opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Atlas copco Hilight h7+ opvragen |
De gegevens van deze Atlas copco Hilight h7+ met kenteken 50WNJ1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2024? Of wil je de gedetailleerde waarde van 50WNJ1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 50-WNJ-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 50–WNJ–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 50–WNJ–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, N en J kun je Wijnja maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 0 en 1 met Wijnja te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, N en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0 en 1 in 50WNJ1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WNJ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 50Â WNJÂ 1, gebruik dan onderstaande zoekbox: