Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig) |
Merk | Brian james trailers |
Model | Shuttle |
Type | Tilt-bed |
Kenteken | 25-WPP-1, 25–WPP–1, 25 WPP 1 (gespeld: Twee Vijf Willem Pieter Pieter Één) |
Type | T-02-T |
Uitvoering | /300 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0493*09 |
Variant | 30STTB |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Schadeverleden | Schades van deze Brian james trailers Shuttle Tilt-bed opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-05-2025 (bijna 4 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 20-05-2025 (bijna 4 maanden geleden) |
Datum eerste toelating | 23-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 19-05-2025 (bijna 4 maanden geleden) |
Tijdlijn van de 25WPP1 |
|
23-04-2018 | Eerste toelating |
19-05-2025 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
20-05-2025 | Eerste tenaamstelling in nederland |
20-05-2025 | Vorige aanvang tenaamstelling |
26-05-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Brian james trailers Shuttle Tilt-bed opvragen |
Laadvermogen | 2220 kg |
Massa leeg voertuig | 780 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3000 kg |
Wielbasis | 422 cm |
Lengte voertuig | 620 cm |
Breedte voertuig | 233 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 616 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3000 kg |
Hoogte voertuig | 206 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Brian james trailers Shuttle Tilt-bed opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 140 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Brian james trailers Shuttle Tilt-bed opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Brian james trailers Shuttle Tilt-bed opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 14 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer voertuigen |
Schadeverleden | Schades van deze Brian james trailers Shuttle Tilt-bed opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Brian james trailers Shuttle Tilt-bed opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Brian james trailers Shuttle Tilt-bed opvragen |
De gegevens van deze Brian james trailers Shuttle Tilt-bed met kenteken 25WPP1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van 25WPP1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 25-WPP-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 25–WPP–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 25–WPP–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, P en P kun je wappie maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 5 en 1 met wappie te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 5 en 1 in 25WPP1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 25Â WPPÂ 1, gebruik dan onderstaande zoekbox: