Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Bw |
Model | N/a |
Kenteken | 75-WGS-1, 75–WGS–1, 75 WGS 1 (gespeld: Zeven Vijf Willem Gerard Simon Één) |
Type | O2E |
Uitvoering | 130 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0566*05 |
Variant | 130GTV |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Schadeverleden | Schades van deze Bw N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 21-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 21-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 21-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 21-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de 75WGS1 |
|
21-12-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
21-03-2024 | Eerste tenaamstelling in nederland |
21-03-2024 | Eerste toelating |
21-03-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Bw N/a opvragen |
Laadvermogen | 786 kg |
Massa leeg voertuig | 514 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1300 kg |
Wielbasis | 266 cm |
Lengte voertuig | 406 cm |
Breedte voertuig | 181 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 402 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1300 kg |
Hoogte voertuig | 242 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Bw N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 140 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Bw N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Bw N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Bw N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Bw N/a opvragen |
De gegevens van deze Bw N/a met kenteken 75WGS1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2024? Of wil je de gedetailleerde waarde van 75WGS1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 75-WGS-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 75–WGS–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 75–WGS–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, G en S kun je de volgende woorden maken: weegs en wegs. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7, 5 en 1 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, G en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 5 en 1 in 75WGS1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WGS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 75Â WGSÂ 1, gebruik dan onderstaande zoekbox: