Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | De buf |
Model | N/a |
Kenteken | 24-WP-RH, 24–WP–RH, 24 WP RH (gespeld: Twee Vier Willem Pieter Rudolf Hendrik) |
Type | CT2 |
Uitvoering | 1813XXA0 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0513*00 |
Variant | 08 00 AL |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. vooras |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0707-0727 cm Lengte (L): 0974-0994 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0968-0988 cm |
Schadeverleden | Schades van deze De buf N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-11-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-03-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-03-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 04-07-2026 (over bijna 10 maanden) |
Tijdlijn van de 24WPRH |
|
22-03-2012 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-03-2012 | Eerste toelating |
25-11-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
14-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
14-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
14-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
14-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
04-07-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze De buf N/a opvragen |
Laadvermogen | 14.550 kg |
Massa leeg voertuig | 3450 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 18.000 kg |
Breedte voertuig | 244 cm |
Technische maximale massa voertuig | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze De buf N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze De buf N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze De buf N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze De buf N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze De buf N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze De buf N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
03-06-2020 10:55 | Wiellager te veel speling |
03-06-2020 10:55 | Onderdeel gasveersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
14-06-2021 16:39 | Schokdemper werkt niet (goed) |
14-06-2021 16:39 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
14-06-2021 16:39 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
29-04-2024 13:06 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze De buf N/a.
De gegevens van deze De buf N/a met kenteken 24WPRH (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van 24WPRH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 24-WP-RH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 24–WP–RH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, R en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in 24WPRH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPRH-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 24Â WPÂ RH, gebruik dan onderstaande zoekbox: