Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Neerklapbare zijschotten (voertuig met neerklapbare zijschotten) |
Merk | Eduard |
Model | P4 |
Kenteken | 20-WR-TT, 20–WR–TT, 20 WR TT (gespeld: Twee Nul Willem Rudolf Theodoor Theodoor) |
Type | 4 |
Uitvoering | 63/270 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0296*05 |
Variant | 4020-4-PMB30-270- |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Schadeverleden | Schades van deze Eduard P4 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 14-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 14-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 14-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 20WRTT |
|
14-11-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
14-11-2017 | Eerste toelating |
14-11-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Eduard P4 opvragen |
Laadvermogen | 2034 kg |
Massa leeg voertuig | 666 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2700 kg |
Wielbasis | 389 cm |
Breedte voertuig | 206 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 557 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2700 kg |
Hoogte voertuig | 93 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Eduard P4 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 140 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Eduard P4 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Eduard P4 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 02 |
Carrosserie (omschrijving) | Neerklapbare zijschotten |
Schadeverleden | Schades van deze Eduard P4 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 150 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Eduard P4 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Eduard P4 opvragen |
De gegevens van deze Eduard P4 met kenteken 20WRTT (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van 20WRTT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 20-WR-TT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 20WRTT uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 20–WR–TT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 20–WR–TT makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, T en T kun je wroette maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 0 met wroette te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, T en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 0 in 20WRTT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRTT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 20Â WRÂ TT, gebruik dan onderstaande zoekbox: