Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | H&w |
Model | Hwtpas1860 |
Kenteken | 63-WL-JT, 63–WL–JT, 63 WL JT (gespeld: Zes Drie Willem Lodewijk Jan Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk v. |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 56130 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwtpas1860 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-03-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 24-09-2014 (bijna 11 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 24-09-2014 (bijna 11 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 24-09-2025 (over 13 dagen) |
Tijdlijn van de 63WLJT |
|
24-09-2014 | Eerste tenaamstelling in nederland |
24-09-2014 | Eerste toelating |
26-09-2014 | Vorige aanvang tenaamstelling |
24-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
01-03-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
24-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
24-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
24-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
24-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H&w Hwtpas1860 opvragen |
Laadvermogen | 14.630 kg |
Massa leeg voertuig | 3870 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 18.500 kg |
Wielbasis | 615 cm |
Lengte voertuig | 850 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 845 cm |
Technische maximale massa voertuig | 18.500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwtpas1860 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwtpas1860 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwtpas1860 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwtpas1860 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwtpas1860 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwtpas1860 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
29-07-2019 14:33 | Hoofdbalk gescheurd |
29-07-2019 14:33 | Band onvoldoende profiel |
01-08-2022 14:49 | Band beschadigd |
01-08-2022 14:49 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
01-08-2022 14:49 | Hoofdbalk gescheurd |
04-08-2023 14:20 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
04-08-2023 14:20 | Hoofdbalk gescheurd |
Schades bekijken van deze H&w Hwtpas1860.
De gegevens van deze H&w Hwtpas1860 met kenteken 63WLJT (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van 63WLJT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 63-WL-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 63WLJT uit 2014 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 63–WL–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, L, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 3 in 63WLJT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WLJT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 63Â WLÂ JT, gebruik dan onderstaande zoekbox: