Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Hapert |
Model | K2702 |
Kenteken | 32-WR-KP, 32–WR–KP, 32 WR KP (gespeld: Drie Twee Willem Rudolf Karel Pieter) |
Type | K2702 |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2702 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 06-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-07-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 11-09-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 32WRKP |
|
11-09-2002 | Eerste toelating |
19-07-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-06-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-02-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert K2702 opvragen |
Laadvermogen | 1930 kg |
Massa leeg voertuig | 770 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2700 kg |
Wielbasis | 74 cm |
Breedte voertuig | 236 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 435 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2700 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2702 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2702 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2702 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2702 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2702 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2702 opvragen |
De gegevens van deze Hapert K2702 met kenteken 32WRKP (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van 32WRKP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 32-WR-KP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 32WRKP uit 2002 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 32–WR–KP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 32–WR–KP makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, K en P kun je warkop maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 2 met warkop te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, K en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in 32WRKP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRKP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 32Â WRÂ KP, gebruik dan onderstaande zoekbox: