Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Harda |
Model | Dt 20 |
Kenteken | 75-WS-97, 75–WS–97, 75 WS 97 (gespeld: Zeven Vijf Willem Simon Negen Zeven) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 080 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Harda Dt 20 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 07-03-2003 (bijna 23 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-08-1987 (ruim 38 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-08-1987 (ruim 38 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 75WS97 |
|
17-08-1987 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-08-1987 | Eerste toelating |
07-03-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Harda Dt 20 opvragen |
Laadvermogen | 930 kg |
Massa leeg voertuig | 370 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1300 kg |
Breedte voertuig | 176 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 357 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1300 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Harda Dt 20 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Harda Dt 20 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Harda Dt 20 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Harda Dt 20 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Harda Dt 20 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Harda Dt 20 opvragen |
De gegevens van deze Harda Dt 20 met kenteken 75WS97 (uit sidecode 3) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van 75WS97 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 75-WS-97. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 75WS97 uit 1987 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 75–WS–97 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 75–WS–97 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en S kun je de volgende woorden maken: Owusu, waas, was, wás, wasi, wees, Weesie, Weis, Weise, Wes, WES, wies, Wies, Wiese, wijs, wis, wisi en yaws. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7, 5, 9 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 5, 9 en 7 in 75WS97 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 75Â WSÂ 97, gebruik dan onderstaande zoekbox: