Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | Hts |
Model | Hts |
Kenteken | 66-WDB-5, 66–WDB–5, 66 WDB 5 (gespeld: Zes Zes Willem Dirk Bernard Vijf) |
Type | 324 MAHW |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze Hts Hts opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-11-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-11-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-11-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 30-11-2025 (over bijna 3 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 26-11-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 66WDB5 |
|
26-11-2021 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
30-11-2021 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-11-2021 | Eerste toelating |
30-11-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
30-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
30-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
30-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
30-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hts Hts opvragen |
Laadvermogen | 20.140 kg |
Massa leeg voertuig | 3860 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 24.000 kg |
Wielbasis | 772 cm |
Lengte voertuig | 981 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 976 cm |
Technische maximale massa voertuig | 24.000 kg |
Hoogte voertuig | 113 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Hts Hts opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Hts Hts opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hts Hts opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze Hts Hts opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hts Hts opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hts Hts opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
22-11-2022 14:46 | Remslang schuurt langs enig deel |
15-11-2023 16:04 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Hts Hts.
De gegevens van deze Hts Hts met kenteken 66WDB5 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2021? Of wil je de gedetailleerde waarde van 66WDB5 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 66-WDB-5. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 66–WDB–5 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 66–WDB–5 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, D en B kun je woedebui maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6, 6 en 5 met woedebui te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, D en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 6 en 5 in 66WDB5 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WDB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 66Â WDBÂ 5, gebruik dan onderstaande zoekbox: