Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Merk | Lmc |
Model | C15-1001 |
Kenteken | 37-WS-JS, 37–WS–JS, 37 WS JS (gespeld: Drie Zeven Willem Simon Jan Simon) |
Type | E-2007/46 |
Uitvoering | 000018A00LM2027 |
Typegoedkeuringsnummer | e13*2007/46*1063*20 |
Variant | AC000 |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Schadeverleden | Schades van deze Lmc C15-1001 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 14-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 14-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 14-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 37WSJS |
|
14-04-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
14-04-2018 | Eerste toelating |
14-04-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Lmc C15-1001 opvragen |
Laadvermogen | 413 kg |
Massa leeg voertuig | 1087 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1500 kg |
Wielbasis | 392 cm |
Breedte voertuig | 233 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 645 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1500 kg |
Hoogte voertuig | 261 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Lmc C15-1001 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 130 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Lmc C15-1001 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Lmc C15-1001 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze Lmc C15-1001 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Lmc C15-1001 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Lmc C15-1001 opvragen |
De gegevens van deze Lmc C15-1001 met kenteken 37WSJS (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van 37WSJS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 37-WS-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 37WSJS uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 37–WS–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 37–WS–JS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, J en S kun je de volgende woorden maken: wasjes, weesjes, Wiesjes en wijsjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in 37WSJS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 37Â WSÂ JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: