37-WFV-1 37-WFV-3

37-WFV-2: Lmc C15-1118

37-WFV-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 37–WFV–2, een Lmc C15-1118. Het is een aanhanger uit 2022.

Wat wil je doen met 37-WFV-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 37-WFV-2

Algemeen
Voertuigsoort Middenasaanhangwagen (aanhanger)
Merk Lmc
Model C15-1118
Kenteken 37-WFV-2, 37–WFV–2, 37 WFV 2 (gespeld: Drie Zeven Willem Ferdinand Victor Twee)
Type E-2007/46
Uitvoering 000018A00LM1118
Typegoedkeuringsnummer e13*2007/46*1063*30
Variant AC000
Europese voertuigcategorie O2
Schadeverleden Schades van deze Lmc C15-1118 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-08-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-08-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-08-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 22-07-2022 (ruim 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de 37WFV2

22-07-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
11-08-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
11-08-2022 Eerste toelating
11-08-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lmc C15-1118 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 392 kg
Massa leeg voertuig 1108 kg
Toegestane maximum massa voertuig 1500 kg
Wielbasis 402 cm
Lengte voertuig 682 cm
Breedte voertuig 233 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 677 cm
Technische maximale massa voertuig 1500 kg
Hoogte voertuig 261 cm
Schadeverleden Schades van deze Lmc C15-1118 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 130 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Lmc C15-1118 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lmc C15-1118 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Carrosserie (code) 99
Carrosserie (omschrijving) Niet in deze lijst opgenomen carrosserie
Schadeverleden Schades van deze Lmc C15-1118 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 100 kg
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig 100 kg
Schadeverleden Schades van deze Lmc C15-1118 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lmc C15-1118 opvragen

Bijwerkdatum 37-WFV-2

De gegevens van deze Lmc C15-1118 met kenteken 37WFV2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lmc C15-1118?

Schadeverleden van de 37 WFV 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van 37WFV2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C15-1118 (37WFV2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 37-WFV-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 37–WFV–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 17-WFV-2, een Knaus W04 middenasaanhangwagen uit 2022.
  2. Verandering op plek 1: 47-WFV-2, een Caravelair Alba middenasaanhangwagen uit 2022.
  3. Verandering op plek 2: 36-WFV-2, een Hackman Dk 354 17 autonome aanhangwagen uit 1998.
  4. Verandering op plek 2: 38-WFV-2, een Offroadcampertrailers Sandy desert middenasaanhangwagen uit 2022.
  5. Verandering op plek 3: 37-VFV-2, een Volkswagen Caddy Sdi 51 kw bestel bedrijfsauto uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: 37-XFV-2, een zwarte Kia Picanto personenauto uit 2012.
  7. Verandering op plek 4: 37-WDV-2, een Nijenkamp N/a middenasaanhangwagen uit 2022.
  8. Verandering op plek 4: 37-WGV-2, een Knaus W01 middenasaanhangwagen uit 2023.
  9. Verandering op plek 5: 37-WFT-2, een Anssems An middenasaanhangwagen uit 2024.
  10. Verandering op plek 5: 37-WFX-2, een Dethleffs C16-1059 middenasaanhangwagen uit 2022.
  11. Verandering op plek 6: 37-WFV-1, een Anssems An middenasaanhangwagen uit 2022.
  12. Verandering op plek 6: 37-WFV-3, een Ebo van weel N/a middenasaanhangwagen uit 2022.

Meer kentekens met W, F en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, F en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 7 en 2 in 37WFV2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WFV-kentekens.

29 willekeurige middenasaanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

11-08-2022 (ruim 3 jaar geleden):
  1. 04-WFX-7: Hobby 540 Ul
  2. 04-WFX-9: Eriba Touring 542
  3. 06-WFV-3: Bockmann Phc3217/240
  4. 16-WFX-9: Fvg Truckliner
  5. 32-WFS-4: Eriba C17-1079
  6. 33-WFT-8: Henra aanhangwagens b.v. Br13
  7. 37-WFT-8: Henra aanhangwagens b.v. Br20
  8. 38-WDH-6: Henra aanhangwagens b.v. Kp3z.27
  9. 38-WFG-6: Henra aanhangwagens b.v. Kp3z.35
  10. 38-WX-ZL: Eduard P3
  11. 44-WFP-4: Bockmann Pha-p-v3016/240
  12. 50-WFK-2: Hobby 495 Ul
  13. 54-WFX-9: Knaus W62
  14. 56-WV-HK: Anssems Amt 1300-340x180
  15. 59-WFX-9: Vlemmix N/a
  16. 63-WDX-1: Pega 1350
  17. 66-WFS-3: Hapert Azure
  18. 67-WLN-7: Fendt caravan Fendt 560
  19. 71-WFS-5: Proline N/a
  20. 72-WFX-2: Caravelair Antares
  21. 73-WFX-4: Easyline N/a
  22. 79-WFP-4: Saris N/a
  23. 79-WFX-6: Bockmann Pha-p-v-305165/200
  24. 81-WFX-7: Humbaur Hkt 132515 s
  25. 82-WFZ-7: Tabbert W27
  26. 88-WFV-3: Proline N/a
  27. 93-WFT-2: Hobby 460 Ufe
  28. 93-WFX-4: Buerstner C15-1064
  29. 95-WFX-6: Temared N/a

Meer Lmc C15-1118 op voertuig-zoeker.nl

Lmc C15-1118 middenasaanhangwagens

152 Lmc C15-1118 middenasaanhangwagens
Bekijk Lmc C15-1118 middenasaanhangwagens.
4.200 Lmc middenasaanhangwagens
Bekijk Lmc middenasaanhangwagens.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Lmc zijn: Lmc C16-1038, Lmc 470, Lmc C15-1064, Lmc C15-1118 en Lmc C15-1013.