Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig) |
Merk | Muller-mitteltal |
Model | Etue-ta-r 14,4 |
Kenteken | 24-WL-SP, 24–WL–SP, 24 WL SP (gespeld: Twee Vier Willem Lodewijk Simon Pieter) |
Type | ETUE-TA-R 14,4 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Muller-mitteltal Etue-ta-r 14,4 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-02-2015 (bijna 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-02-2015 (bijna 11 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-02-2015 (bijna 11 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 01-06-2026 (over bijna 9 maanden) |
Tijdlijn van de 24WLSP |
|
25-02-2015 | Eerste toelating |
27-02-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-02-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-05-2022 | Vorige vervaldatum apk |
01-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
01-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
01-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
01-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Muller-mitteltal Etue-ta-r 14,4 opvragen |
Laadvermogen | 10.800 kg |
Massa leeg voertuig | 3600 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 14.400 kg |
Wielbasis | 625 cm |
Lengte voertuig | 825 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 820 cm |
Technische maximale massa voertuig | 14.400 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Muller-mitteltal Etue-ta-r 14,4 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Muller-mitteltal Etue-ta-r 14,4 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Muller-mitteltal Etue-ta-r 14,4 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 14 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer voertuigen |
Schadeverleden | Schades van deze Muller-mitteltal Etue-ta-r 14,4 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Muller-mitteltal Etue-ta-r 14,4 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Muller-mitteltal Etue-ta-r 14,4 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
28-05-2021 10:00 | Mistachterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Muller-mitteltal Etue-ta-r 14,4.
De gegevens van deze Muller-mitteltal Etue-ta-r 14,4 met kenteken 24WLSP (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van 24WLSP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 24-WL-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 24WLSP uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 24–WL–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, L, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in 24WLSP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WLSP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 24Â WLÂ SP, gebruik dan onderstaande zoekbox: