52-WLR-5 52-WLR-7

52-WLR-6: Optiliner Mod.1

52-WLR-6 Op deze pagina vind je alle informatie over 52–WLR–6, een Optiliner Mod.1. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2005.

Wat wil je doen met 52-WLR-6?

infoverkopentools

Specificaties van de 52-WLR-6

Algemeen
Voertuigsoort Middenasaanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Optiliner
Model Mod.1
Kenteken 52-WLR-6, 52–WLR–6, 52 WLR 6 (gespeld: Vijf Twee Willem Lodewijk Rudolf Zes)
Type MOD.1
Europese voertuigcategorie O2
Schadeverleden Schades van deze Optiliner Mod.1 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-06-2005 (ruim 20 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 13-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)

Tijdlijn van de 52WLR6

14-06-2005 Eerste toelating
13-08-2024 Eerste tenaamstelling in nederland
13-08-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
13-08-2024 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Optiliner Mod.1 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 815 kg
Massa leeg voertuig 535 kg
Toegestane maximum massa voertuig 1350 kg
Breedte voertuig 198 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 480 cm
Technische maximale massa voertuig 1350 kg
Schadeverleden Schades van deze Optiliner Mod.1 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Optiliner Mod.1 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Optiliner Mod.1 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Optiliner Mod.1 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 75 kg
Schadeverleden Schades van deze Optiliner Mod.1 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Optiliner Mod.1 opvragen

Bijwerkdatum 52-WLR-6

De gegevens van deze Optiliner Mod.1 met kenteken 52WLR6 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Optiliner Mod.1?

Schadeverleden van de 52 WLR 6

Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 52WLR6 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mod.1 (52WLR6)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 52-WLR-6. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 52–WLR–6 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 42-WLR-6, een Brian james trailers Shuttle Tilt-bed middenasaanhangwagen uit 2024.
  2. Verandering op plek 1: 62-WLR-6, een Cheval liberte N/a middenasaanhangwagen uit 2024.
  3. Verandering op plek 2: 51-WLR-6, een Veldhuizen P46-3 middenasaanhangwagen uit 2024.
  4. Verandering op plek 2: 53-WLR-6, een Swift group limited Sprite middenasaanhangwagen uit 2024.
  5. Verandering op plek 3: 52-VLR-6, een Volkswagen Caddy Sdi 51 kw bestel bedrijfsauto uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: 52-XLR-6, een grijze Citroen Ds3 personenauto uit 2012.
  7. Verandering op plek 4: 52-WKR-6, een Lmc C15-1008 middenasaanhangwagen uit 2020.
  8. Verandering op plek 4: 52-WNR-6, een Anssems An middenasaanhangwagen.
  9. Verandering op plek 5: 52-WLP-6, een Dethleffs C15-1094 middenasaanhangwagen uit 2024.
  10. Verandering op plek 5: 52-WLS-6, een Anssems An middenasaanhangwagen uit 2024.
  11. Verandering op plek 6: 52-WLR-5, een Hoka N/a middenasaanhangwagen uit 2024.
  12. Verandering op plek 6: 52-WLR-7, een Eriba Touring 310 middenasaanhangwagen uit 2024.

Ezelsbruggetje

Om 52–WLR–6 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, L en R kun je de volgende woorden maken: Waalre, weleer, Wijler en Wijlre. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 2 en 6 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met W, L en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, L en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 2 en 6 in 52WLR6 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WLR-kentekens.

8 willekeurige middenasaanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

14-06-2005 (ruim 20 jaar geleden):
  1. 12-WGL-7: Chateau Chateau
  2. 30-WV-LT: Kip Hyline kh47tdb
  3. 80-WZ-RX: Rsa -
  4. 81-WK-GS: Atec B2 2500
  5. 96-WNZ-6: Anssems Psx 2000-325
  6. 98-WJF-6: Tabbert Tabbert-w28 540,-w28 560
  7. WR-SF-55: Eifelland E500
  8. WR-SJ-59: Anssems Psx2

Meer Optiliner Mod.1 op voertuig-zoeker.nl

Optiliner Mod.1 middenasaanhangwagens

één Optiliner Mod.1 aanhanger
Bekijk Optiliner Mod.1 aanhanger.
één Optiliner aanhanger
Bekijk Optiliner aanhanger.

Optiliner Mod.1 voertuigen met gesloten opbouw

één Optiliner Mod.1 voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Optiliner Mod.1 voertuig met gesloten opbouw.
één Optiliner voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Optiliner voertuig met gesloten opbouw.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Optiliner zijn: Optiliner Mod.1.