Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig) |
Merk | Proline |
Model | N/a |
Kenteken | 23-WT-JS, 23–WT–JS, 23 WT JS (gespeld: Twee Drie Willem Theodoor Jan Simon) |
Type | P202 |
Uitvoering | 3000DPLK1TS15 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*1184*01 |
Variant | MT |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Schadeverleden | Schades van deze Proline N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 12-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 23WTJS |
|
15-01-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-01-2019 | Eerste toelating |
15-01-2019 | Vorige aanvang tenaamstelling |
12-04-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Proline N/a opvragen |
Laadvermogen | 2320 kg |
Massa leeg voertuig | 680 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3000 kg |
Wielbasis | 432 cm |
Breedte voertuig | 228 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 659 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3000 kg |
Hoogte voertuig | 75 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Proline N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 130 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Proline N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Proline N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 14 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer voertuigen |
Schadeverleden | Schades van deze Proline N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 150 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Proline N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Proline N/a opvragen |
De gegevens van deze Proline N/a met kenteken 23WTJS (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van 23WTJS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 23-WT-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 23WTJS uit 2019 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 23–WT–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 23–WT–JS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, T, J en S kun je de volgende woorden maken: watjes, weetjes, weitjes, wetjes en witjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 3 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, T, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in 23WTJS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WTJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 23Â WTÂ JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: