Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer boten (boot-aanhanger) |
Merk | Rgf |
Model | R g f |
Kenteken | 75-WS-LN, 75–WS–LN, 75 WS LN (gespeld: Zeven Vijf Willem Simon Lodewijk Nico) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op r. dwarsbalk 180 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Rgf R g f opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 06-09-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 26-05-1993 (ruim 32 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 75WSLN |
|
26-05-1993 | Eerste toelating |
01-05-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-06-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
10-08-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-09-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Rgf R g f opvragen |
Laadvermogen | 1000 kg |
Massa leeg voertuig | 300 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1300 kg |
Breedte voertuig | 213 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 583 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1300 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Rgf R g f opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Rgf R g f opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Rgf R g f opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 21 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer boten |
Schadeverleden | Schades van deze Rgf R g f opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Rgf R g f opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Rgf R g f opvragen |
De gegevens van deze Rgf R g f met kenteken 75WSLN (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 1993? Of wil je de gedetailleerde waarde van 75WSLN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 75-WS-LN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 75WSLN uit 1993 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 75–WS–LN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 75–WS–LN makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, L en N kun je waslijn maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 5 met waslijn te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, L en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 5 in 75WSLN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSLN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 75Â WSÂ LN, gebruik dan onderstaande zoekbox: