Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig) |
Merk | S m b |
Model | Smb 2/1050 |
Kenteken | 10-WN-PR, 10–WN–PR, 10 WN PR (gespeld: Één Nul Willem Nico Pieter Rudolf) |
Type | 2/1050 |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | l. balk v. |
Schadeverleden | Schades van deze S m b Smb 2/1050 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 11-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-04-1978 (ruim 47 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 10WNPR |
|
16-04-1978 | Eerste toelating |
11-01-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
26-04-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze S m b Smb 2/1050 opvragen |
Laadvermogen | 1430 kg |
Massa leeg voertuig | 570 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 70 cm |
Breedte voertuig | 225 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 540 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze S m b Smb 2/1050 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze S m b Smb 2/1050 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze S m b Smb 2/1050 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 14 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer voertuigen |
Schadeverleden | Schades van deze S m b Smb 2/1050 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze S m b Smb 2/1050 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze S m b Smb 2/1050 opvragen |
De gegevens van deze S m b Smb 2/1050 met kenteken 10WNPR (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 1978? Of wil je de gedetailleerde waarde van 10WNPR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 10-WN-PR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 10WNPR uit 1978 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 10–WN–PR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 10–WN–PR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, N, P en R kun je wijnpeer maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 0 met wijnpeer te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, N, P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in 10WNPR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WNPR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 10Â WNÂ PR, gebruik dan onderstaande zoekbox: