Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Saris |
Model | C2000 |
Kenteken | 38-WK-ST, 38–WK–ST, 38 WK ST (gespeld: Drie Acht Willem Karel Simon Theodoor) |
Type | C2C |
Uitvoering | N/A |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0274*03 |
Variant | ALB |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Schadeverleden | Schades van deze Saris C2000 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-09-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-02-2014 (bijna 12 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-02-2014 (bijna 12 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 38WKST |
|
25-02-2014 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-02-2014 | Eerste toelating |
02-09-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Saris C2000 opvragen |
Laadvermogen | 1426 kg |
Massa leeg voertuig | 574 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 309 cm |
Breedte voertuig | 200 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 432 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Saris C2000 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Saris C2000 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Saris C2000 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Saris C2000 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Saris C2000 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Saris C2000 opvragen |
De gegevens van deze Saris C2000 met kenteken 38WKST (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van 38WKST weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 38-WK-ST. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 38WKST uit 2014 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 38–WK–ST één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 38–WK–ST makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, K, S en T kun je de volgende woorden maken: waakst, wakst en weekst. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 8 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, K, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in 38WKST vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WKST-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 38Â WKÂ ST, gebruik dan onderstaande zoekbox: