Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Saris |
Model | P30 |
Kenteken | 10-WN-DS, 10–WN–DS, 10 WN DS (gespeld: Één Nul Willem Nico Dirk Simon) |
Type | P 30 |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P30 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-06-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-06-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-06-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 10WNDS |
|
09-06-2006 | Eerste toelating |
19-06-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-06-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Saris P30 opvragen |
Laadvermogen | 1910 kg |
Massa leeg voertuig | 790 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2700 kg |
Wielbasis | 84 cm |
Breedte voertuig | 215 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 560 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2700 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P30 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P30 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P30 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P30 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P30 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P30 opvragen |
De gegevens van deze Saris P30 met kenteken 10WNDS (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 10WNDS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 10-WN-DS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 10WNDS uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 10–WN–DS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 10–WN–DS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, N, D en S kun je de volgende woorden maken: windas, Windas, windes en Windes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 0 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, N, D en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in 10WNDS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WNDS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 10Â WNÂ DS, gebruik dan onderstaande zoekbox: