Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | 20-WR-SP, 20–WR–SP, 20 WR SP (gespeld: Twee Nul Willem Rudolf Simon Pieter) |
Type | SCB*C2 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 53610 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 02-01-2026 (over bijna 4 maanden) |
Tijdlijn van de 20WRSP |
|
02-01-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-01-2018 | Eerste toelating |
02-01-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
02-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
02-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
02-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
02-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 11.610 kg |
Massa leeg voertuig | 6390 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 18.000 kg |
Wielbasis | 670 cm |
Lengte voertuig | 992 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 986 cm |
Technische maximale massa voertuig | 18.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
28-12-2021 13:36 | Band beschadigd |
28-12-2021 13:36 | Retroreflector vertoont gebrek |
28-12-2021 13:36 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken 20WRSP (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van 20WRSP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 20-WR-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 20WRSP uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 20–WR–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 0 in 20WRSP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRSP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 20Â WRÂ SP, gebruik dan onderstaande zoekbox: