Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | 28-WLK-6, 28–WLK–6, 28 WLK 6 (gespeld: Twee Acht Willem Lodewijk Karel Zes) |
Type | NKS*SCB*Y2 |
Uitvoering | 18BH0B0G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*NKS*0101*02 |
Variant | 99VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 28-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 28-06-2026 (over bijna 10 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 28-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 28WLK6 |
|
28-06-2024 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-06-2024 | Eerste toelating |
28-06-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-06-2024 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
28-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
28-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 15.471 kg |
Massa leeg voertuig | 2529 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 18.000 kg |
Wielbasis | 521 cm |
Lengte voertuig | 618 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 613 cm |
Technische maximale massa voertuig | 18.500 kg |
Hoogte voertuig | 115 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Aerodynamische voorziening of uitrusting? | N |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken 28WLK6 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2024? Of wil je de gedetailleerde waarde van 28WLK6 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 28-WLK-6. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 28–WLK–6 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 28–WLK–6 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, L en K kun je de volgende woorden maken: ouwelijk, ouwelijke, Walik, walk, Walk, welk, wélk, welke, wélke, Wilke, Wilko, wolk, Wolke, wulk en Wulk. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 8 en 6 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, L en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 8 en 6 in 28WLK6 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WLK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 28Â WLKÂ 6, gebruik dan onderstaande zoekbox: