Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | 59-WHF-2, 59–WHF–2, 59 WHF 2 (gespeld: Vijf Negen Willem Hendrik Ferdinand Twee) |
Type | NKS*SCB*Y2 |
Uitvoering | 18BH0B0G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*NKS*0101*02 |
Variant | 99VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 28000 kg - max. massa oplegger geremd: 42000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 435 cm Voortbewegen oplegger met gestuurde assen niet toegestaan. |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-03-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-03-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 17-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 02-03-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de 59WHF2 |
|
15-02-2023 | Eerste toelating |
02-03-2023 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
03-03-2023 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-03-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
15-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
15-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
17-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 15.499 kg |
Massa leeg voertuig | 2501 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 18.000 kg |
Wielbasis | 431 cm |
Lengte voertuig | 528 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 523 cm |
Technische maximale massa voertuig | 18.500 kg |
Hoogte voertuig | 115 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Aerodynamische voorziening of uitrusting? | N |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken 59WHF2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van 59WHF2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 59-WHF-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 59–WHF–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, H en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 9 en 2 in 59WHF2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WHF-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 59Â WHFÂ 2, gebruik dan onderstaande zoekbox: