Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | 64-WPP-2, 64–WPP–2, 64 WPP 2 (gespeld: Zes Vier Willem Pieter Pieter Twee) |
Type | SCB*C2 |
Uitvoering | 18C400AH0B0G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2018/858*00129*06 |
Variant | 04VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-05-2025 (ruim 3 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-05-2025 (ruim 3 maanden geleden) |
Datum eerste toelating | 30-05-2025 (ruim 3 maanden geleden) |
Vervaldatum APK | 30-05-2026 (over bijna 9 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 02-06-2025 (ruim 3 maanden geleden) |
Tijdlijn van de 64WPP2 |
|
21-05-2025 | Vorige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
30-05-2025 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-05-2025 | Eerste toelating |
30-05-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-06-2025 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
30-05-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 11.440 kg |
Massa leeg voertuig | 6560 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 18.000 kg |
Wielbasis | 679 cm |
Lengte voertuig | 978 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 973 cm |
Technische maximale massa voertuig | 18.000 kg |
Hoogte voertuig | 395 cm |
Gemiddelde ladingwaarde | 13,84 t |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Aerodynamische voorziening of uitrusting? | N |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 1000 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken 64WPP2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2025? Of wil je de gedetailleerde waarde van 64WPP2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 64-WPP-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 64–WPP–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 64–WPP–2 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, P en P kun je wappie maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6, 4 en 2 met wappie te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 4 en 2 in 64WPP2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 64Â WPPÂ 2, gebruik dan onderstaande zoekbox: