Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Veewagen |
Merk | Sean nugent engineering |
Model | Ls146 |
Type | Tri |
Kenteken | 76-WGP-7, 76–WGP–7, 76 WGP 7 (gespeld: Zeven Zes Willem Gerard Pieter Zeven) |
Type | 02-2 |
Uitvoering | 3500 |
Typegoedkeuringsnummer | e5*2007/46*1274*01 |
Variant | LS146 |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Schadeverleden | Schades van deze Sean nugent engineering Ls146 Tri opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-02-2025 (ruim 7 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 06-12-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 76WGP7 |
|
06-12-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
15-12-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-12-2022 | Eerste toelating |
15-12-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
04-02-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Sean nugent engineering Ls146 Tri opvragen |
Laadvermogen | 2180 kg |
Massa leeg voertuig | 1320 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3500 kg |
Wielbasis | 259 cm |
Lengte voertuig | 551 cm |
Breedte voertuig | 235 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 548 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3500 kg |
Hoogte voertuig | 238 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Sean nugent engineering Ls146 Tri opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Sean nugent engineering Ls146 Tri opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Sean nugent engineering Ls146 Tri opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 13 |
Carrosserie (omschrijving) | Veewagen |
Schadeverleden | Schades van deze Sean nugent engineering Ls146 Tri opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 150 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 150 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Sean nugent engineering Ls146 Tri opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Sean nugent engineering Ls146 Tri opvragen |
De gegevens van deze Sean nugent engineering Ls146 Tri met kenteken 76WGP7 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van 76WGP7 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 76-WGP-7. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 76–WGP–7 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, G en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 6 en 7 in 76WGP7 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WGP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 76Â WGPÂ 7, gebruik dan onderstaande zoekbox: