Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Sirius |
Model | G305 |
Kenteken | 38-WT-JS, 38–WT–JS, 38 WT JS (gespeld: Drie Acht Willem Theodoor Jan Simon) |
Type | S2 |
Uitvoering | 20V2000 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0794*00 |
Variant | SB |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Schadeverleden | Schades van deze Sirius G305 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 38WTJS |
|
22-01-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-01-2019 | Eerste toelating |
22-01-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Sirius G305 opvragen |
Laadvermogen | 1330 kg |
Massa leeg voertuig | 670 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 336 cm |
Breedte voertuig | 223 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 444 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Hoogte voertuig | 236 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Sirius G305 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 140 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Sirius G305 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Sirius G305 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Sirius G305 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Sirius G305 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Sirius G305 opvragen |
De gegevens van deze Sirius G305 met kenteken 38WTJS (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van 38WTJS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 38-WT-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 38WTJS uit 2019 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 38–WT–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 38–WT–JS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, T, J en S kun je de volgende woorden maken: watjes, weetjes, weitjes, wetjes en witjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 8 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, T, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in 38WTJS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WTJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 38Â WTÂ JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: