29-WDZ-2 23-WDZ-1

30-WDZ-2: Sirius N/a

30-WDZ-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 30–WDZ–2, een Sirius N/a. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2018.

Wat wil je doen met 30-WDZ-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 30-WDZ-2

Algemeen
Voertuigsoort Middenasaanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Sirius
Model N/a
Kenteken 30-WDZ-2, 30–WDZ–2, 30 WDZ 2 (gespeld: Drie Nul Willem Dirk Zaandam Twee)
Type S2
Uitvoering 25V2500
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0794*00
Variant SB
Europese voertuigcategorie O2
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-04-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 06-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de 30WDZ2

18-04-2018 Eerste toelating
06-04-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
09-04-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
09-04-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sirius N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1830 kg
Massa leeg voertuig 670 kg
Toegestane maximum massa voertuig 2500 kg
Wielbasis 383 cm
Lengte voertuig 507 cm
Breedte voertuig 223 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 504 cm
Technische maximale massa voertuig 2500 kg
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 140 km/u
Aantal wielen 4
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 100 kg
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Bijwerkdatum 30-WDZ-2

De gegevens van deze Sirius N/a met kenteken 30WDZ2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Sirius N/a?

Schadeverleden van de 30 WDZ 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van 30WDZ2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (30WDZ2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 30-WDZ-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 30–WDZ–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 20-WDZ-2, een Hobby 400 Sfe middenasaanhangwagen uit 2022.
  2. Verandering op plek 1: 40-WDZ-2, een Henra aanhangwagens b.v. Kp3z.27 middenasaanhangwagen uit 2022.
  3. Verandering op plek 2: 31-WDZ-2, een Lmc 420 middenasaanhangwagen uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: 30-VDZ-2, een Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-e4 2.9t l2h1 bedrijfsauto uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: 30-XDZ-2, een zwarte Seat Ibiza personenauto uit 2012.
  6. Verandering op plek 4: 30-WBZ-2, een Saris N/a middenasaanhangwagen uit 2022.
  7. Verandering op plek 4: 30-WFZ-2, een Hulco Hu middenasaanhangwagen uit 2022.
  8. Verandering op plek 5: 30-WDX-2, een Easyline N/a middenasaanhangwagen uit 2022.
  9. Verandering op plek 6: 30-WDZ-1, een Adria Aviva 492 lu middenasaanhangwagen uit 2022.
  10. Verandering op plek 6: 30-WDZ-3, een Pega 2700 middenasaanhangwagen.

Meer kentekens met W, D en Z

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, D en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 0 en 2 in 30WDZ2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WDZ-kentekens.

30 willekeurige middenasaanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

18-04-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. 03-WS-JV: Eriba Troll 530
  2. 03-WS-KD: Bockmann Phc3217/240
  3. 07-WBN-6: Adria Altea 432px
  4. 07-WS-KB: Hobby 495 Wfb
  5. 17-WS-HV: Knaus W01
  6. 18-WNH-5: Stricker Hammelmann,aquajet
  7. 18-WS-JB: Hertoghs N/a
  8. 22-WS-JB: Hertoghs N/a
  9. 22-WS-KH: Dethleffs C16-1038
  10. 25-WS-JD: Hobby 495 Ul
  11. 27-WS-JT: Knaus W01
  12. 30-WS-KP: Thiel pferdeanhanger Ultra/primus
  13. 31-WS-KK: Titan jelsum N/a
  14. 31-WS-KT: Web trailer Zprasq 18
  15. 32-WS-KG: Buerstner C15-1009
  16. 35-WS-DP: Caravelair Antares
  17. 36-WS-JH: Proline N/a
  18. 41-WS-DN: Caravelair Antares
  19. 45-WS-JZ: Tohaco W2
  20. 46-WS-JB: Knaus W04
  21. 57-WS-KL: Trailer company europe Tce 400
  22. 59-WS-JN: Anssems Msx 3000-405x200
  23. 59-WS-JR: Dethleffs C16-1038
  24. 71-WS-DZ: Vlemmix Vbt 1800
  25. 76-WS-KD: Saris C2700
  26. 86-WS-KS: Proline N/a
  27. 87-WS-JJ: Bockmann Pha-p-v-305165/240
  28. 88-WS-KK: Hapert Al....
  29. 95-WS-HT: Anssems Msx 3000-405x200
  30. 99-WR-ZG: Anssems Amt 2000-400x188

Meer Sirius N/a op voertuig-zoeker.nl

Sirius N/a middenasaanhangwagens

2.449 Sirius N/a middenasaanhangwagens
Bekijk Sirius N/a middenasaanhangwagens.
2.553 Sirius middenasaanhangwagens
Bekijk Sirius middenasaanhangwagens.

Sirius N/a voertuigen met gesloten opbouw

825 Sirius N/a voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Sirius N/a voertuigen met gesloten opbouw.
852 Sirius voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Sirius voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Sirius zijn: Sirius N/a, Sirius S75 alu, Sirius S45 alu, Sirius G305 en Sirius S77 alu.