50-WGZ-1 50-WGZ-3

50-WGZ-2: Sirius N/a

50-WGZ-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 50–WGZ–2, een Sirius N/a. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2023.

Wat wil je doen met 50-WGZ-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 50-WGZ-2

Algemeen
Voertuigsoort Middenasaanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Sirius
Model N/a
Kenteken 50-WGZ-2, 50–WGZ–2, 50 WGZ 2 (gespeld: Vijf Nul Willem Gerard Zaandam Twee)
Type S2
Uitvoering 25V2500
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0794*02
Variant SB
Europese voertuigcategorie O2
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 06-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de 50WGZ2

06-02-2023 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
16-02-2023 Eerste tenaamstelling in nederland
16-02-2023 Eerste toelating
16-02-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sirius N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1830 kg
Massa leeg voertuig 670 kg
Toegestane maximum massa voertuig 2500 kg
Wielbasis 336 cm
Lengte voertuig 447 cm
Breedte voertuig 223 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 444 cm
Technische maximale massa voertuig 2500 kg
Hoogte voertuig 236 cm
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 140 km/u
Aantal wielen 4
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Carrosserie
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 120 kg
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig 120 kg
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sirius N/a opvragen

Bijwerkdatum 50-WGZ-2

De gegevens van deze Sirius N/a met kenteken 50WGZ2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sirius N/a?

Schadeverleden van de 50 WGZ 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van 50WGZ2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (50WGZ2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 50-WGZ-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 50–WGZ–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 40-WGZ-2, een Bockmann Pha-p-v3016/240 middenasaanhangwagen uit 2023.
  2. Verandering op plek 1: 60-WGZ-2, een Bocker Juniorhd21/0-6 middenasaanhangwagen uit 2023.
  3. Verandering op plek 2: 51-WGZ-2, een Marlin Tab2200 middenasaanhangwagen uit 2023.
  4. Verandering op plek 3: 50-VGZ-2, een Volkswagen Transporter Bestel tdi 96 kw aut bedrijfsauto uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: 50-XGZ-2, een witte Skoda Fabia personenauto uit 2012.
  6. Verandering op plek 4: 50-WFZ-2, een Fendt caravan Bianco 515 middenasaanhangwagen uit 2022.
  7. Verandering op plek 4: 50-WHZ-2, een Venrooy Ltv-x350r middenasaanhangwagen uit 2023.
  8. Verandering op plek 5: 50-WGX-2, een Atlas copco Hilight h6+ middenasaanhangwagen uit 2023.
  9. Verandering op plek 6: 50-WGZ-1, een Bockmann Pha-p-v3013/160 middenasaanhangwagen uit 2023.
  10. Verandering op plek 6: 50-WGZ-3, een Cheval liberte N/a middenasaanhangwagen uit 2023.

Meer kentekens met W, G en Z

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, G en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0 en 2 in 50WGZ2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WGZ-kentekens.

30 willekeurige middenasaanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

16-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden):
  1. 03-WGG-3: Saris N/a
  2. 08-WGZ-8: Kassbohrer transport tech Intago Tt
  3. 11-WGN-1: Henra aanhangwagens b.v. Pl13
  4. 16-WGZ-9: Tabbert W32
  5. 17-WGV-5: Hapert Azure
  6. 19-WFD-4: Saris N/a
  7. 21-WHB-2: Hapert Cobalt
  8. 26-WGX-5: Hobby 460 Dl
  9. 31-WHB-4: Bocker Juniorhd21/0-6
  10. 33-WGZ-7: Lmc C15-1064
  11. 34-WHB-4: Rolfo N/a
  12. 35-WHB-4: Rolfo N/a
  13. 36-WHB-4: Rolfo N/a
  14. 37-WHB-4: Rolfo N/a
  15. 40-WGZ-6: Sterckeman Easy
  16. 41-WGN-4: Hulco Hu
  17. 41-WHB-4: Rolfo N/a
  18. 49-WGR-7: Hapert Azure
  19. 54-WGZ-6: Hapert Cobalt
  20. 56-WGX-4: Saris N/a
  21. 62-WGX-4: Brian james trailers Shuttle Tilt-bed
  22. 73-WGZ-4: Hapert Cobalt
  23. 80-WGT-9: Nijenkamp N/a
  24. 84-WGZ-4: Hapert Azure
  25. 84-WRF-2: Fendt caravan Apero 465
  26. 86-WFJ-3: Henra aanhangwagens b.v. Pl27
  27. 86-WGV-8: Anssems An
  28. 87-WFN-7: Saris N/a
  29. 96-WGB-6: Cheval liberte N/a
  30. 96-WHB-4: Niewiadow N/a

Meer Sirius N/a op voertuig-zoeker.nl

Sirius N/a middenasaanhangwagens

2.449 Sirius N/a middenasaanhangwagens
Bekijk Sirius N/a middenasaanhangwagens.
2.553 Sirius middenasaanhangwagens
Bekijk Sirius middenasaanhangwagens.

Sirius N/a voertuigen met gesloten opbouw

825 Sirius N/a voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Sirius N/a voertuigen met gesloten opbouw.
852 Sirius voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Sirius voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Sirius zijn: Sirius N/a, Sirius S75 alu, Sirius S45 alu, Sirius G305 en Sirius S77 alu.