Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Caravan |
Merk | Tabbert |
Model | 5.01 ausf.b. |
Kenteken | 47-73-WS, 47–73–WS, 47 73 WS (gespeld: Vier Zeven Zeven Drie Willem Simon) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Tabbert 5.01 ausf.b. opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-10-2020 (bijna 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-10-2020 (bijna 5 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-07-1981 (ruim 44 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 4773WS |
|
17-07-1981 | Eerste toelating |
02-10-2020 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-10-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Tabbert 5.01 ausf.b. opvragen |
Laadvermogen | 256 kg |
Massa leeg voertuig | 944 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1200 kg |
Breedte voertuig | 208 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 649 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1200 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Tabbert 5.01 ausf.b. opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Tabbert 5.01 ausf.b. opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Tabbert 5.01 ausf.b. opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Tabbert 5.01 ausf.b. opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Tabbert 5.01 ausf.b. opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Tabbert 5.01 ausf.b. opvragen |
De gegevens van deze Tabbert 5.01 ausf.b. met kenteken 4773WS (uit sidecode 2) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je caravan veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 1981? Of wil je de gedetailleerde waarde van 4773WS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 47-73-WS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 4773WS uit 1981 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 47–73–WS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 47–73–WS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en S kun je de volgende woorden maken: Owusu, waas, was, wás, wasi, wees, Weesie, Weis, Weise, Wes, WES, wies, Wies, Wiese, wijs, wis, wisi en yaws. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4, 7, 7 en 3 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 7, 7 en 3 in 4773WS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 47Â 73Â WS, gebruik dan onderstaande zoekbox: