Voertuigsoort | Middenasaanhangwagen (aanhanger) |
Merk | Zwalve |
Model | O.d.1.10. |
Kenteken | 30-WS-LS, 30–WS–LS, 30 WS LS (gespeld: Drie Nul Willem Simon Lodewijk Simon) |
Europese voertuigcategorie | O3 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. hart asstel |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 30000 kg - max. massa oplegger geremd: 30000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 446 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O.d.1.10. opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 02-05-2026 (over bijna 8 maanden) |
Tijdlijn van de 30WSLS |
|
02-05-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-05-2018 | Eerste toelating |
03-05-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-05-2022 | Vorige vervaldatum apk |
02-05-2023 | Vorige vervaldatum apk |
02-05-2024 | Vorige vervaldatum apk |
02-05-2025 | Vorige vervaldatum apk |
02-05-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Zwalve O.d.1.10. opvragen |
Laadvermogen | 8290 kg |
Massa leeg voertuig | 1710 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 10.000 kg |
Wielbasis | 451 cm |
Lengte voertuig | 529 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 523 cm |
Technische maximale massa voertuig | 10.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O.d.1.10. opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O.d.1.10. opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O.d.1.10. opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O.d.1.10. opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O.d.1.10. opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Zwalve O.d.1.10. opvragen |
De gegevens van deze Zwalve O.d.1.10. met kenteken 30WSLS (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze middenasaanhangwagen uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van 30WSLS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 30-WS-LS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere middenasaanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste middenasaanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 30WSLS uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 30–WS–LS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 30–WS–LS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, L en S kun je Wesleys maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 0 met Wesleys te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, L en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in 30WSLS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSLS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 30Â WSÂ LS, gebruik dan onderstaande zoekbox: