NE-82-02 NE-83-85

NE-82-22: Matchless G3

NE-82-22 Op deze pagina vind je alle informatie over NE–82–22, een 350 cc ééncilinder Matchless G3 Ls oldtimer. Het is een klassieker motor met zijspan uit 1955. Deze Matchless rijdt op benzine.

Wat wil je doen met NE-82-22?

infoverkopentools

Specificaties van de NE-82-22

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets met zijspan (klassieker motor met zijspan)
Merk Matchless
Model G3
Type Ls
Kenteken NE-82-22, NE–82–22, NE 82 22 (gespeld: Nico Eduard Acht Twee Twee Twee)
Europese voertuigcategorie L4
Plaats chassisnummer frame
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Bijzonderheden Gebruik zonder zijspan toegestaan.
Schadeverleden Schades van deze Matchless G3 Ls opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-09-1955 (bijna 70 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-09-1955 (bijna 70 jaar geleden)

Tijdlijn van de NE8222

17-09-1955 Eerste tenaamstelling in nederland
17-09-1955 Eerste toelating
04-08-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Matchless G3 Ls opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 350 cc
Schadeverleden Schades van deze Matchless G3 Ls opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 3
Aantal wielen 3
Schadeverleden Schades van deze Matchless G3 Ls opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Matchless G3 Ls opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Matchless G3 Ls opvragen

Bijwerkdatum NE-82-22

De gegevens van deze Matchless G3 Ls met kenteken NE8222 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Matchless G3 Ls?

Liever je Matchless G3 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor met zijspan veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor met zijspan

Schadeverleden van de NE 82 22

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets met zijspan uit 1955? Of wil je de gedetailleerde waarde van NE8222 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze G3 Ls (NE8222)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NE-82-22. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen met zijspan, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen met zijspan staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NE–82–22 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: BE-82-22, een Citroen H oldtimer bedrijfsauto uit 1953.
  2. Verandering op plek 1: WE-82-22, een Ablas T ii aanhangwagen uit 1976.
  3. Verandering op plek 5: NE-82-02, een Jawa 250/0 oldtimer motorfiets uit 1951.

Meer kentekens met N en E

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en E als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 2, 2 en 2 in NE8222 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NE-kentekens.

Meer Matchless G3 Ls op voertuig-zoeker.nl

Matchless G3 Ls motorfietsen met zijspan

twee Matchless G3 Ls motorfietsen met zijspan
Bekijk Matchless G3 Ls motorfietsen met zijspan.
acht Matchless G3 motorfietsen met zijspan
Bekijk Matchless G3 motorfietsen met zijspan.
40 Matchless motorfietsen met zijspan
Bekijk Matchless motorfietsen met zijspan.

De meest verkochte klassieker motor met zijspan-modellen van Matchless zijn: Matchless G3l, Matchless G9, Matchless G3, Matchless G80s en Matchless G80 s.