MY-48-ST MY-52-ST

MY-50-ST: Moto-guzzi V50

MY-50-ST Op deze pagina vind je alle informatie over MY–50–ST, een 490 cc tweecilinder Moto-guzzi V50 Iii. Het is een motor met zijspan uit 1984. De benzinemotor levert 35 kW (47 pk).

Dit is een geimporteerde motor met zijspan. Op 24-03-1998 (ruim 27 jaar geleden) is de Moto-guzzi V50 met kenteken MY 50 ST naar Nederland gekomen en was toen 13 jaar, 8 maanden en 24 dagen oud.

Wat wil je doen met MY-50-ST?

infoverkopentools

Specificaties van de MY-50-ST

Algemeen
Voertuigsoort Motorfiets met zijspan (motor met zijspan)
Merk Moto-guzzi
Model V50
Type Iii
Kenteken MY-50-ST, MY–50–ST, MY 50 ST (gespeld: Marie Ypsilon Vijf Nul Simon Theodoor)
Europese voertuigcategorie L4
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Bijzonderheden Gebruik zonder zijspan toegestaan.
Schadeverleden Schades van deze Moto-guzzi V50 Iii opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-05-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-03-1998 (ruim 27 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1984 (ruim 41 jaar geleden)

Tijdlijn van de MY50ST

30-06-1984 Eerste toelating
24-03-1998 Eerste tenaamstelling in nederland
25-05-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Moto-guzzi V50 Iii opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 220 kg
Massa rijklaar 227 kg
Wielbasis 141 cm
Schadeverleden Schades van deze Moto-guzzi V50 Iii opvragen

Motor
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 490 cc
Vermogen massarijklaar 0,15 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Moto-guzzi V50 Iii opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 35 kW (47 pk)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3800 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 3
Aantal wielen 3
Schadeverleden Schades van deze Moto-guzzi V50 Iii opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Moto-guzzi V50 Iii opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2022
Schadeverleden Schades van deze Moto-guzzi V50 Iii opvragen

Bijwerkdatum MY-50-ST

De gegevens van deze Moto-guzzi V50 Iii met kenteken MY50ST (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Moto-guzzi V50 Iii?

Liever je Moto-guzzi V50 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je motor met zijspan veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je motor met zijspan

Schadeverleden van de MY 50 ST

Benieuwd naar het schadeverleden van deze motorfiets met zijspan uit 1984? Of wil je de gedetailleerde waarde van MY50ST weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze V50 Iii (MY50ST)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van MY-50-ST. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen met zijspan, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen met zijspan staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken MY–50–ST één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WY-50-ST, een Anssems Bs aanhangwagen uit 2001.
  2. Verandering op plek 2: MV-50-ST, een Honda Vf1100 custom motorfiets uit 1985.
  3. Verandering op plek 3: MY-40-ST, een Suzuki Gsx 750 f motorfiets uit 1994.
  4. Verandering op plek 3: MY-60-ST, een Bmw R1200 C motorfiets uit 1998.
  5. Verandering op plek 4: MY-52-ST, een Bmw R80 Rt motorfiets uit 1987.
  6. Verandering op plek 5: MY-50-RT, een Cagiva Mito 125 motorfiets uit 1992.
  7. Verandering op plek 5: MY-50-VT, een Kawasaki Vn1500 Classic tourer motorfiets uit 1998.
  8. Verandering op plek 6: MY-50-SR, een Honda Vtr1000f motorfiets uit 1998.
  9. Verandering op plek 6: MY-50-SX, een Honda Vfr750 F motorfiets uit 1995.

Meer kentekens met M, Y, S en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met M, Y, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in MY50ST vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle MYST-kentekens.

Meer Moto-guzzi V50 Iii op voertuig-zoeker.nl

Moto-guzzi V50 Iii motorfietsen met zijspan

23 Moto-guzzi V50 Iii motorfietsen met zijspan
Bekijk Moto-guzzi V50 Iii motorfietsen met zijspan.
36 Moto-guzzi V50 motorfietsen met zijspan
Bekijk Moto-guzzi V50 motorfietsen met zijspan.
435 Moto-guzzi motorfietsen met zijspan
Bekijk Moto-guzzi motorfietsen met zijspan.

De meest verkochte motor met zijspan-modellen van Moto-guzzi zijn: Moto-guzzi 850 t3, Moto-guzzi 1000 sp, Moto-guzzi V7, Moto-guzzi V1000 convert en Moto-guzzi Kd.