ZF-37-83 ZF-37-85

ZF-37-84: Triumph 500

ZF-37-84 Op deze pagina vind je alle informatie over ZF–37–84, een 498 cc ééncilinder Triumph 500 oldtimer. Het is een klassieker motor met zijspan uit 1948. De benzinemotor levert 22 kW (29 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor met zijspan. Op 24-04-2007 (ruim 18 jaar geleden) is de Triumph 500 met kenteken ZF 37 84 naar Nederland gekomen en was toen 58 jaar, 9 maanden en 24 dagen oud.

Wat wil je doen met ZF-37-84?

infoverkopentools

Specificaties van de ZF-37-84

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets met zijspan (klassieker motor met zijspan)
Merk Triumph
Model 500
Kenteken ZF-37-84, ZF–37–84, ZF 37 84 (gespeld: Zaandam Ferdinand Drie Zeven Acht Vier)
Europese voertuigcategorie L4
Plaats chassisnummer l. tegen framebuis t.p.v. balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Bijzonderheden Gebruik zonder zijspan toegestaan.
Schadeverleden Schades van deze Triumph 500 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-04-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-04-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1948 (ruim 77 jaar geleden)

Tijdlijn van de ZF3784

30-06-1948 Eerste toelating
24-04-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
24-04-2007 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Triumph 500 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 260 kg
Massa rijklaar 267 kg
Wielbasis 145 cm
Schadeverleden Schades van deze Triumph 500 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 498 cc
Vermogen massarijklaar 0,08 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Triumph 500 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 22 kW (29 pk)
Geluidsniveau stationair 97 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 3
Schadeverleden Schades van deze Triumph 500 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Triumph 500 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Triumph 500 opvragen

Bijwerkdatum ZF-37-84

De gegevens van deze Triumph 500 met kenteken ZF3784 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.

Wat wil je doen met deze Triumph 500?

Liever je Triumph 500 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor met zijspan veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor met zijspan

Schadeverleden van de ZF 37 84

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets met zijspan uit 1948? Of wil je de gedetailleerde waarde van ZF3784 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 500 (ZF3784)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van ZF-37-84. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen met zijspan, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen met zijspan staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken ZF–37–84 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: ZE-37-84, een Ariel Nh oldtimer motorfiets uit 1957.
  2. Verandering op plek 2: ZH-37-84, een Honda Cx 500 motorfiets uit 1978.
  3. Verandering op plek 3: ZF-27-84, een Vespa Vbc1 oldtimer motorfiets uit 1970.
  4. Verandering op plek 3: ZF-47-84, een Zuendapp 515-004 oldtimer motorfiets uit 1963.
  5. Verandering op plek 4: ZF-36-84, een Raglan No.1 oldtimer motorfiets uit 1913.
  6. Verandering op plek 4: ZF-38-84, een Harley davidson Wla oldtimer motorfiets uit 1942.
  7. Verandering op plek 5: ZF-37-74, een Bsa A10 Golden flash oldtimer motorfiets uit 1957.
  8. Verandering op plek 5: ZF-37-94, een Bsa W34.8 oldtimer motorfiets uit 1934.
  9. Verandering op plek 6: ZF-37-83, een Zuendapp Ks125 oldtimer motorfiets uit 1971.
  10. Verandering op plek 6: ZF-37-85, een Levis 1923 oldtimer motorfiets uit 1923.

Ezelsbruggetje

Om ZF–37–84 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters Z en F kun je de volgende woorden maken: zeef, zoeaaf en zoef. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 7, 8 en 4 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met Z en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met Z en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 7, 8 en 4 in ZF3784 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ZF-kentekens.

17 willekeurige motorfietsen met zijspan van dezelfde datum eerste toelating

30-06-1948 (ruim 77 jaar geleden):
  1. MG-06-DJ: Royal enfield Model j2
  2. MG-41-DZ: Harley davidson 61 ohv
  3. MX-ZP-44: Sunbeam S7
  4. NZ-65-03: Harley davidson Wl
  5. RH-96-20: Harley davidson Wl
  6. SE-13-72: Harley davidson -
  7. SE-81-86: Harley davidson Liberator
  8. XR-68-81: Matchless 350
  9. XU-20-77: Harley davidson Liberator
  10. ZF-55-34: Ariel 4g
  11. ZF-70-18: Indian Chief
  12. ZL-58-70: Harley davidson Wl
  13. ZM-41-29: Indian Big chief
  14. ZM-72-16: Harley davidson 1200
  15. ZM-78-32: Indian Scout
  16. ZM-97-24: Harley davidson U1200
  17. ZM-98-52: Harley davidson Fl

Meer Triumph 500 op voertuig-zoeker.nl

Triumph 500 motorfietsen met zijspan

één Triumph 500 motor met zijspan
Bekijk Triumph 500 motor met zijspan.
100 Triumph motorfietsen met zijspan
Bekijk Triumph motorfietsen met zijspan.

De meest verkochte klassieker motor met zijspan-modellen van Triumph zijn: Triumph Rocket iii, Triumph T120rv, Triumph Thruxton, Triumph Thunderbird en Triumph Daytona 900.