MN-21-VG MN-24-VG

MN-23-VG: Beta Zero

MN-23-VG Op deze pagina vind je alle informatie over MN–23–VG, een 261 cc ééncilinder Beta Zero. Het is een motor uit 1992. De benzinemotor levert 6,00 kW (8,16 pk).

Wat wil je doen met MN-23-VG?

infoverkopentools

Specificaties van de MN-23-VG

Algemeen
Voertuigsoort Motorfiets (motor)
Merk Beta
Model Zero
Kenteken MN-23-VG, MN–23–VG, MN 23 VG (gespeld: Marie Nico Twee Drie Victor Gerard)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer l. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Beta Zero opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-01-1996 (bijna 30 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-09-1992 (bijna 33 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-09-1992 (bijna 33 jaar geleden)

Tijdlijn van de MN23VG

17-09-1992 Eerste tenaamstelling in nederland
17-09-1992 Eerste toelating
13-01-1996 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Beta Zero opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 93 kg
Massa rijklaar 100 kg
Wielbasis 132 cm
Schadeverleden Schades van deze Beta Zero opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 261 cc
Vermogen massarijklaar 0,06 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Beta Zero opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 6,00 kW (8,16 pk)
Geluidsniveau stationair 84 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2850 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Beta Zero opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Beta Zero opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 1992
Schadeverleden Schades van deze Beta Zero opvragen

Bijwerkdatum MN-23-VG

De gegevens van deze Beta Zero met kenteken MN23VG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Beta Zero?

Liever je Beta Zero verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je motor

Schadeverleden van de MN 23 VG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze motorfiets uit 1992? Of wil je de gedetailleerde waarde van MN23VG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Zero (MN23VG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van MN-23-VG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van MN23VG uit 1992 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: MN-23-VG, een Beta Zero motorfiets uit 1992.
  2. Sidecode 6: 23-MN-VG, een Triumph Tiger 900 gt motorfiets uit 2021.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken MN–23–VG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: BN-23-VG, een Volkswagen Caddy D 40 kw hardtop bedrijfsauto uit 1985.
  2. Verandering op plek 1: ON-23-VG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: MK-23-VG, een Honda Vf700c motorfiets uit 1987.
  4. Verandering op plek 2: MP-23-VG, een Honda Vf700c motorfiets uit 1987.
  5. Verandering op plek 3: MN-13-VG, een Suzuki Vs 800 glp motorfiets uit 1992.
  6. Verandering op plek 3: MN-33-VG, een Yamaha Fz 750 fazer motorfiets uit 1987.
  7. Verandering op plek 4: MN-22-VG, een Honda Cb 750 sc nighthawk motorfiets uit 1982.
  8. Verandering op plek 4: MN-24-VG, een Kawasaki Z1000 motorfiets uit 1980.
  9. Verandering op plek 5: MN-23-TG, een Honda Vt 1100 c motorfiets uit 1985.
  10. Verandering op plek 5: MN-23-YG, een Honda Vt 600 c shadow motorfiets uit 1997.
  11. Verandering op plek 6: MN-23-VF, een Kawasaki Vn700 motorfiets uit 1985.
  12. Verandering op plek 6: MN-23-VH, een Bmw K75 motorfiets uit 1992.

Meer kentekens met M, N, V en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met M, N, V en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in MN23VG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle MNVG-kentekens.

29 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-09-1992 (bijna 33 jaar geleden):
  1. MB-XH-48: Ducati 750 Ss
  2. MD-LV-06: Aprilia Rs 125 extrema
  3. MD-TZ-79: Honda Xl 600v transalp
  4. ML-76-TX: Kawasaki Gpz 500 s
  5. MN-18-JD: Honda St 1100 pan european
  6. MN-42-YR: Honda Cbr 600 f
  7. MN-54-HF: Kawasaki Kle 500
  8. MP-16-TJ: Yamaha Xt600z Tenere
  9. MP-21-RG: Kawasaki Gpx 600 r
  10. MP-33-TK: Bmw K1
  11. MP-37-JD: Yamaha Xj 600 s
  12. MP-50-TH: Yamaha V-max
  13. MP-51-FK: Suzuki Vs 800 glp
  14. MP-54-TP: Legend Hd Chopper
  15. MP-55-DT: Honda Cbr 900 rr fireblade
  16. MP-58-NS: Kawasaki Zxr 750 r
  17. MP-59-LR: Honda St1100 P.european abs-tcs
  18. MP-59-RD: Honda Vt 1100
  19. MP-62-TG: Yamaha Xv 750
  20. MP-64-TJ: Honda Gl1500 Goldwing se
  21. MP-65-GB: Kawasaki Zz-r 600
  22. MP-75-TG: Bmw R100r
  23. MP-77-TP: Kawasaki Zxr750
  24. MP-87-JD: Ducati 851 Strada
  25. MP-89-TK: Suzuki Vs 1400 glp
  26. MP-93-TP: Honda Gl 1200 Gold wing aspenca
  27. MX-74-PL: Honda Gl1500 Goldwing aspencade
  28. MZ-62-JG: Yamaha Tdm 850
  29. MZ-98-HR: Honda St 1100 pan european

Meer Beta Zero op voertuig-zoeker.nl

Beta Zero motorfietsen

negen Beta Zero motorfietsen
Bekijk Beta Zero motorfietsen.
977 Beta motorfietsen
Bekijk Beta motorfietsen.

De meest verkochte motor-modellen van Beta zijn: Beta N/a, Beta Rr4t, Beta Rr2t, Beta B6 techno en Beta Alp200cc trial.